فرمانده مرزبانی استان کردستان:

مرزبانان با حراست از مرزها، اجازه اقدامات قانون‌شکنانه را نخواهند داد

سرهنگ «سپهری» به انهدام سه باند سلاح قاچاق و مهمات و بازداشت سرشبکه‌های آنان در سه ماه گذشته در استان اشاره کرد و گفت: مرزبانان با حراست از مرزها، اجازه اقدامات قانون‌شکنانه و تردد غیر مجاز در نوار مرز را نخواهند داد. 
کد خبر: ۵۶۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ - 28December 2022

مرزبانان با حراست از مرزها، اجازه اقدامات قانون‌شکنانه را نخواهند دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «محمدعارف سپهری» فرمانده مرزبانی استان کردستان در دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با کارکنان ستاد مرزبانی استان کردستان، اظهار داشت: توجه ویژه نماینده ولی فقیه در کردستان به مرزبانان مایه مباهات و قوت قلبی برای ما است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته مرزبانان کردستانی در سال‌جاری، گفت: مرزبانان استان کردستان در طول 227 کیلومتر نوار مرزی که اکثر آن در ارتفاعات صعب‌العبور قرار دارد با تقدیم 4 شهید و ده‌ها جانباز و مصدوم که ناشی از خویشتن‌داری و سعه صدر این عزیزان است، توفیقات چشم‌گیری را کسب کردند. 

فرمانده مرزبانی استان کردستان به انهدام سه باند سلاح قاچاق و مهمات و بازداشت سرشبکه‌های آنان در سه ماه گذشته در استان اشاره کرد و گفت: مرزبانان با حراست از مرزها، اجازه اقدامات قانون‌شکنانه و تردد غیر مجاز در نوار مرز را نخواهند داد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار