دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان خبر داد؛

کشف 12 هزار راس دام سبک و سنگین قاچاق در کردستان

«خداویسی» از کاهش 20درصدی قاچاق دام در طول سال‌جاری در کردستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 12 هزار و 869 راس دام سبک و سنگین قاچاق در استان کشف شده که این میزان در سال گذشته 16هزار و 121 راس بوده که توسط مرزبانی کشف شده است.
کد خبر: ۵۷۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲ - 21February 2023

کاهش 20 درصدی قاچاق دام در کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علی خداویسی» دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، پیگیری مصوبات را از جمله برنامه‌های اولویت‌دار خواند و اظهار داشت:  آخرین وضعیت قاچاق کالاهای اساسی با محوریت دام زنده بررسی می‌شود چراکه قیمت گوشت در هفته‌های اخیر نوسان داشته و این ذهنیت را ایجاد کرده که هر گاه کالایی گران می‌شود، علتش قاچاق است.

وی با بیان اینکه اکنون نگاهی ایجاد شده که سهم عمده‌ای از قاچاق دام از کردستان انجام شده در حالی‌که اینطور نیست، گفت: منکر اینکه قاچاق دام در این استان انجام می‌شود نیستیم اما بزرگ‌نمایی‌هایی صورت می‌گیرد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان نهاده‌های دامی را دلیل اصلی گرانی گوشت قرمز دانست و تصریح کرد: در بحث قاچاق دام کارگروه اطلاعات و عملیات تشکیل و موضوع به صورت تخصصی بررسی می‌شود.

وی از کاهش 20 درصدی قاچاق دام در طول سال‌جاری در کردستان خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون  12 هزار و 869 راس دام سبک و سنگین قاچاق در استان کشف شده که این میزان در سال گذشته 16هزار و 121 راس بوده که توسط مرزبانی کشف شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار