فرمانده مرزبانی فراجا:

ضریب امنیتی مرزها با هوشمندسازی واحدهای مرزبانی ارتقا یافت

سردار «گودرزی» گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که با جدیت دنبال می‌شود، بحث هوشمندسازی واحدهای مرزبانی با تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی برای ارتقای ضریب امنیتی مرزها بود که محقق شد.
کد خبر: ۵۷۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ - 21March 2023

ضریب امنیتی مرزها با هوشمندسازی واحدهای مرزبانی ارتقا یافتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا امروز در اولین روز از سال ۱۴۰۲ و در جریان بازدید از یگان‌های مرزی شهرستان بانه، اظهار داشت: تلاش ما ارتقای توان عملیاتی و آموزشی مرزبانان است تا بتوانند به وظایف ذاتی خود به بهترین شیوه عمل کنند.

وی افزود: در ۲ روز سفر کاری که به شهرهای مرزی ارومیه، خوی، پیرانشهر و سردشت در آذربایجان غربی و شهرستان بانه در کردستان داشتیم، شاهد امنیت پایدار در مرزهای غرب و شمال غرب کشور بودیم.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به شعار نوروزی امسال فراجا «نوروز متفاوت با مرزبانی حرفه‌ای و مقتدر»، اضافه کرد: نقش مرزنشینان در برقراری امنیت و توجه به مطالبات آنان ماموریت ویژه مرزبانی است و امیدواریم در آینده نزدیک در صورت رفع مشکلات جزئی، شاهد بازگشایی بازارچه های مرزی برای تسهیل در معیشت مرزنشینان باشیم.

سردار گودرزی ادامه داد: یکی از افتخارات مرزبانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که پایگاه مردمی دارد و در این راستا ما در طول سال و به طور مستمر در اقصی نقاط مرزهای کشور با مرزنشینان، معتمدان و روحانیون مناطق مرزی که مرزیاران افتخاری ما هستند جلسات و نشست داریم و هماهنگی و تعامل خوبی بین مرزبانان و مرزنشینان وجود دارد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به اقتدار و آمادگی مرزبانی در حراست از مرزهای کشور، گفت: انتظار داریم مردم قدرشناس در کنار سفره هفت سین خود در کمال امنیت و آرامش برای مرزبانان آرزوی موفقیت و ما را از دعای خیر خود بهره مند کنند.

امروز همچنین با حضور سردار گودرزی در منطقه مرزی گله سوره بانه، نشست صمیمانه مرزبانان و مرزنشینان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها