در سخنانی؛

مقتدی صدر: معترضان به تحصن ادامه دهند

رهبر جریان صدر در سخنانی گفت: معترضان به تحصن ادامه دهند.
کد خبر: ۵۳۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴ - 03August 2022
مقتدی صدر: معترضان به تحصن ادامه دهندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مقتدی صدر رهبر جریان صدر با بیان اینکه هنور در مورد شرکت یا عدم شرکت در انتخابات تصمیم نگرفته است، اظهار داشت: گفت‌وگو فایده‌ای ندارد، به ویژه اینکه ملت حرف خود را به صورت آزادانه و خودجوش بیان کرد.
 
رهبر جریان صدر با بیان اینکه ما هرگز خونریزی را قبول نمی‌کنیم، افزود: من آماده شهادت در راه اصلاح و نجات ملت و کشور هستم. معترضان به تحصن ادامه دهند.
 
وی ادامه داد: اصلاح را از داخل جریان صدر شروع کردم و این جریان خود را فراتر از اصلاحات نمی‌داند.
 
مقتدی صدر درادامه اضافه کرد که خواستار انحلال پارلمان فعلی و برگزاری انتخابات زودهنگام است.
 
وی با بیان اینکه اکثر مردم از طبقه حاکم حتی از وابستگان به جریان صدر آزرده شده اند، افزود: من به مردم می‌گویم از حضور خود برای تحقق خواسته‌های اصلاحی و انقلابی خود استفاده کنید.
 
صدر با اعلام اینکه معترضان تا تحقق مطالبات اصلاحی خود به تحصن خود ادامه دهند، گفت: من طالب قدرت نیستم و خواسته و مطالبه شخصی ندارم، بلکه به دنبال اصلاحاتم و آنچه در عراق در حال اتفاق افتادن است، نزاع بر سر قدرت نیست.
 
وی اظهار داشت: رخداد‌های جاری نزاع بر سر قدرت نیست؛ زیرا کسی که به دنبال قدرت باشد ۷۳ نماینده را از پارلمان خارج نمی‌کند.
 
صدر در مورد ابتکارعمل‌های مطرح شده از جانب گروه‌های مختلف سیاسی در مورد گفت‌وگو گفت: گفت‌وگو با آن‌ها فایده ندارد، ما پیش از این نیز گفتگو با آن‌ها را تجربه کرده ایم و هیچ دستاوردی نداشته است.
 
صدر با بیان اینکه انقلاب از جریان صدر شروع شد و افراد فاسد از این جریان مستثنی نیستند، افزود: من راضی به خونریزی نیستم و هرگز چنین اقدامی را شروع نمی‌کنم، چرا که اصلاحات با خونریزی صورت نمی‌گیرد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها