دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با خانواده سردار «عبدالله اسکندری»

سردار «کوشکی جهرمی» به همراه جمعی از مسوولان استان فارس با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم سردار «عبدالله اسکندری» ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید به بیان مجاهدت‌ها و صفای باطن و سیره ولایی این شهید گرانقدر ملقب به سیدالشهدای مقاومت پرداخت.
کد خبر: ۵۳۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰ - 04August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس به همراه آیت آلله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم سردار «عبدالله اسکندری» ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید گرانقدر و شاخص مدافع حرم به بیان مجاهدت‌ها و صفای باطن و زندگی پاکبازانه و ولایی این شهید پرداخت.

در این دیدار آیت الله «لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین «سید کاظم موسوی» مدیر کل دادگستری فارس، «سید محی‌الدین طاهری» دبیر جامعه روحانیت مبارز، «مصطفی بحرینی» دادستان شیراز، سردار «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس و جمع دیگری از مسئولان نیز با خانواده سردار شهید عبدالله اسکندری، شهید مدافع حرم دیدار کردند.

پیکر مطهر سردار عبدالله اسکندری ملقب به سیدالشهدای مقاومت از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مدیرکل سابق بنیاد شهید فارس که در دفاع از حرم زینبی(س) هشت سال پیش به دست تروریستها به شهادت رسید و سرش بر نیزه شد، به تازگی و طی عملیات تفحص و تجسس، شناسایی شده و به زودی در شیراز تشییع ‌می‌شود.

مراسم استقبال از شهید حاج عبدالله اسکندری پنجشنبه ۱۳مرداد ماه ساعت ۲۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب برگزار می‌شود و در روز عاشورای حسینی نیز مراسم تشییع و خاکسپاری سیدالشهدای مقاومت با حضور پرشور مردم استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار