در شب تاسوعای حسینی؛

مراسم وداع با پیکر شهید «کابلی» در بهشهر برگزار شد

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» شامگاه شنبه همزمان با شب تاسوعای حسینی با حضور عاشورایی عزاداران و دلسوختگان اباعبدالله الحسین (ع) در مصلای شهرستان بهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ - 07August 2022

امروز شهید «کابلی» مبعوث به رسالت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» شامگاه شنبه همزمان با شب تاسوعای حسینی با حضور عاشورایی عزاداران و دلسوختگان اباعبدالله الحسین (ع) در مصلای شهرستان بهشهر برگزار شد.

«حسین یکتا» از راویان و یادگاران دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: امشب شب علمدار است و همچنان که حضرت ابوالفضل علمداری کرد و رهبر انقلاب علمداری می‌کنند شهید و همسنگران علمداری می‌کنند.

این راوی دفاع مقدس عنوان کرد: امشب شب الحاق و اتصال است که خیلی‌ها از شر شیطان فرار کرده و بین دو دست شهید قرار گرفتند و شهید آمد تا دست ما را در دست بقیه الله بگذارد و امشب وداع آسمانی برای مردم شهر است.

یکتا ادامه داد: امشب شب عمل صالح و آغازی برای پایان است و شهدا را بی‌قرار کردند و همه در قرارگاه آمدند و شهید علمداری و روایت‌ها می‌آموزد، زیرا جنگ روایت‌ها و جهاد تبیین است و شاهد و راوی آمده و امشب شب آرزوهاست.

وی با بیان اینکه حاج رحیم امشب برای ارباب یار می‌گیرد و امشب شب وداع نیست شب قرار و شب عهد و پیمان است، بیان داشت: یارگیری حاج رحیم برای انقلاب است و امشب حاج رحیم دل‌ها را با خود همراه کرده و امشب شب عاشقی است تا در شب تاسوعا در کنار هم و شب رزق آسمانی باشد.

این راوی دفاع مقدس گفت: این عزاداری به دعوت شهید دارای حکمت است و چرا الان اومد؟ چه پیام و حرکت و قیامی دارد؟ امشب به دعوت شهید آمدید شهدا کار خود کردند و به جوانی و نوجوانی آمدند.  

یکتا تصریح کرد: امروز شهید کابلی مبعوث به رسالت است و در مبعث رفت و در محرم برای رسالتی آمد و با همه ماحرف زد و برای یاری دین خدا از ما قول گرفت.

وی با بیان اینکه شهدا برکت هستند و باید ظهور ارباب و زندگی برکتی بخواهیم که لحظه لحظه هایشان برکت است، اظهار داشت: این شب؛ شب  اذن ورود به خیمه است و  شب وصال است و شهدا به همه فکر و نیت ما توجه می‌کنند و باید نیتی کنیم که اثرگذار باشیم.

پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» روز تاسوعای حسینی از بیمارستان امام بهشهر تا بهشت فاطمه این شهرستان تشییع و در جوار شهدا خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار