رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح:

شهید «کابلی» در رکاب ولی فقیه و پاسدار انقلاب بود

حجت الاسلام «گواهی» با بیان اینکه شهید کابلی عرفان واقعی داشت و عارف بود، گفت: این شهید در رکاب ولی فقیه و پاسدار انقلاب بود.
کد خبر: ۵۳۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ - 07August 2022

شهید «کابلی» در رکاب ولی فقیه و پاسدار انقلاب بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالعلی گواهی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز در مراسم تشییع پیکر سردار شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» در بهشهر اظهار داشت: امروز مردم به استقبال و بدرقه پیکر مطهر یکی از اولیای خدا، خادمان الله و مدافعان اهل بیت و حریم عاشورا و زینب کبری آمدند.

وی افزود: در طول یک هفته گذشته مردم مشهد، تهران و مازنداران با پیکر شهید کابلی و همرزمان شهیدش وداع کردند.

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه بهشهر قدمگاه ۸۰۰ گل پرپر شده، بزرگان و شهدای ما بوده است، بیان داشت: شما به استقبال زائر حضرت زینب کبری (س) آمدید.

این مسئول با بیان اینکه سیدالشهدا دارای جایگاه رفیعی است که از دین خدا حفاظت کرد و آنچه داشت تقدیم کرد، گفت: سیدالشهدا به عنوان شخصیتی که تمام ارزش‌های الهی را داراست و از قرآن و مکتب و حریت دفاع کردند عزیز کرد و این حرارت تازیانه باقی است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با همه مشکلات اقتصادی محرم امسال به برکت خون سیدالشهدا برتر و بالاتر شد و شاید ورود پنج شهید مدافع حرم اینچنین کرد و محرم دیگری شد.

به گفته حجت الاسلام گواهی، شهدا هر از گاهی به داد انقلاب و مردم رسیدند و شهید کابلی عرفان واقعی داشت و عارف بود.

وی گفت: این شهید عارف مسلک بود و حلال را انجام و از حرام دوری می‌کرد و نماز شبش ترک نشد و زیارت عاشورایش ترک نشد و در رکاب رهبری بود و پاسدار انقلاب با تمام قامت بود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: شهید کابلی با احساس تکلیف همچون حضرت ابوالفضل اطاعت محض از ولی فقیه داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها