در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

توضیحات وزیر کشور درباره بودجه نهادهای متولی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

وحیدی گفت: اگر هر یک از نهاد‌های متولی امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی طرح مناسبی در چارچوب وظایفشان داشته باشند، تأمین اعتبار آن انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۳۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۱ - 12August 2022

توضیحات وحیدی در خصوص بودجه نهادهای متولی پیشگیری از آسیب‌های  اجتماعیاحمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در واکنش به موضوع عدم برگزاری شورای اجتماعی کشور اظهار کرد: تا کنون جلسات متعددی درخصوص شورای اجتماعی و با موضوعات مختلف برگزار شده که پوشش رسانه‌ای لازم هم در خصوص آن وجود داشته است.

وحیدی با بیان اینکه شورای عالی اجتماعی به ریاست رئیس جمهور، تا کنون یک بار برگزار شده است تصریح کرد: بعد از جلسه با رئیس‌جمهور هم جلسات متعددی به ریاست خود بنده با موضوعات روز برگزار شده است.

وزیر کشور با اشاره به تخصیص بودجه نهاد‌های متولی امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شورای اجتماعی کشور گفت: این نهاد‌ها یکسری بودجه‌های خاص خودشان را دارند که باید در موضوع فعالیت خود صرف شود، طبیعتاً اگر درخواستی هم داشته باشند مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اگر هر یک از نهاد‌های متولی امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی طرح مناسبی در چارچوب وظایفشان داشته باشند، تأمین اعتبار آن انجام می‌شود. اما تا کنون به دلیل اینکه دولت و سازمان برنامه و بودجه، بودجه‌های فوری تری داشته‌اند، منابعی در اختیار نهاد‌های متولی امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قرار نگرفته است.

وزیر کشور تصریح کرد: به محض اینکه اولین تخصیص‌ها صادر شود منابع لازم برای نهاد‌های متولی امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار