رییس سازمان امور اجتماعی کشور:

مشارکت مردم در دفاع مقدس استکبار جهانی را شکست داد

عباسی گفت: با حضور مردم در دفاع مقدس تحت عنوان بسیج دیدیم که ملت ایران توانست تمام استکبار جهانی را شکست دهد.
کد خبر: ۵۳۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ - 13August 2022

با مشارکت مردم در دفاع مقدس توانستیم تمام استکبار جهانی را شکست دهیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمد عباسی» رییس سازمان امور اجتماعی کشور امروز (شنبه) در روز ملی سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد، اظهار داشت: قرآن در آیات مختلف به این موضوع اشاره می‌کند که خداوند هدایت را برای گروه‌ها و تشکل‌های جوانمرد نازل می‌کند و قلب هایشان را به یکدیگر متصل می‌کند.

وی بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) قلب‌های مستضعفان جهان را به یکدیگر  متصل کرد و ما این معجزه را به چشم دیدیم که گروه‌ها و تشکل‌های مردمی در کشور‌های مختلف جهان با وجود اینکه امام را درک نکرده بودند، ولی در مسیر انقلاب اسلامی و به نفع ملت ایران قرار گرفتند.

معاون اجتماعی وزیر کشور گفت: ما در بلایای طبیعی دیدیم که مردم با نزدیک شدن قلب هایشان با شور و اشتیاق بی نظیر به یکدیگر کمک و یاری می‌رساندند، همچنین با حضور مردم در دفاع مقدس تحت عنوان بسیج دیدیم که ملت ایران توانست تمام استکبار جهانی را شکست دهد و به پیروزی الهی دست پیدا کند.

عباسی گفت: اکنون دولت، مجلس، جامعه و همه تشکل‌های مردمی خواهان مردمی سازی و همیاری هستند که این انسجام خودش یک ظرفیت بزرگ محسوب می‌شود، ما ۷۰ هزار تشکل مردم نهاد در کشور داریم که با خردمندی به تامین نیاز‌های مستضعفان می‌اندیشند.

وی ادامه داد: تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد افتخار مسئولان کشور محسوب می‌شوند که می‌توانند همبستگی بین مردم و دولت را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، جریان تعامل اجتماعی از مهم‌ترین ویژگی‌های جلسات و همایش‌های اینچنینی است.

معاون اجتماعی وزیر کشور با بیان اینکه برخی به دنبال این هستند که سرمایه اجتماعی نظام را کاهش دهند و به مردم بی‌اعتنایی می‌کنند، گفت: دولت سیزدهم به دنبال این است اعتماد مردم را بازگرداند و مردم شریف را در امورات کشور مشارکت دهد، خدا رو شاکر هستیم که چنین فضایی برای مشارکت مردم و مردمی سازی دولت ایجاد شده است.

عباسی ادامه داد: در گفتگو با یکی از مسئولان کشور برزیل متوجه شدم در این کشور بسیاری از پروژه‌های مردم نهاد با شکست مواجه می‌شوند، زیرا رسانه‌ها و مردم این کشور همسو با جهت‌های آمریکا رفتار می‌کنند، که در اینجا سجده شکر کردم و از خداوند بابت این مردم شریفی که داریم تشکر کردم.

معاون اجتماعی وزیر کشور گفت: در شرایط بحرانی کرونا با لطف خدا و همکاری مردم شریف توانستیم از بسیاری از کشور‌های صاحب منصب حوزه پزشکی و بهداشت جلو بزنیم و عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی همچنین درخصوص قانون تشکل‌های اجتماعی تصریح کرد: ملت ما در دنیا دشمنان بسیار زیادی دارد، زیرا همانطور که مستحضر هستید در فرانسه ماه‌ها تظاهرات برگزار می‌شود و هیچ رسانه‌ای پوشش خبری نمی‌دهد، ولی در یک روستای ایران اگر دو فرد دعوا کنند سازمان‌های مختلف رسانه‌ای برای پوشش آن تأسیس می‌شود، بنابراین هجمه به قانون تشکل‌های مردمی یک موضوع طبیعی است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار