معاون ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

تشکیل کارگروه نظارت بر کتب و محتوای دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

«گودرزی» از برگزاری اولین کارگروه نظارت بر کتب و محتوای دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این کارگروه با حضور نهاد‌های فرهنگی مرتبط با موضوع دفاع مقدس و کارشناسان واجد شرایط بر نظارت و داوری آثار دفاع مقدس تشکیل شده است.
کد خبر: ۵۳۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ - 09August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «حسین گودرزی» معاون ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری، از برگزاری اولین کارگروه نظارت بر کتب و محتوای دفاع مقدس در این استان خبر داد و اظهار داشت: این کارگروه با حضور نهاد‌های فرهنگی مرتبط با موضوع دفاع مقدس و کارشناسان واجد شرایط بر نظارت و داوری آثار دفاع مقدس تشکیل شده است.

گودرزی افزود: حفاظت و بهره‌برداری از آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت در حوزه تولید و نشر؛ ایجاد ساز و کار و انتخاب روش‌های نظارتی نظام‌مند بر تطبیق آثار ادبی دفاع مقدس با حقایق جنگ تحمیلی و جلوگیری از تحریف ارزش‌های دفاع مقدس، از جمله اهداف این کارگروه است.

وی گفت: این آثار در حوزه ادبیات با موضوعاتی از قبیل زندگی‌نامه شهدا، رمان، داستان، خاطره، شعر و پژوهش‌های ادبی هستند.

معاون ادبیات و تاریخ ‌اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این کارگروه همه اساتید و صاحب‌نظران دیدگاه‌های خود را در خصوص چگونگی جمع‌آوری، نظارت و الویت‌بندی در حوزه تخصصی ادبیات دفاع مقدس و مقاومت بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار