امروز برگزار شد؛

تجمع ضد صهیونیستی مردم تهران در میدان فلسطین

تجمع ضد صهیونیستی مردم عاشورایی تهران امروز با حضور جمعی از زنان و مردان در محل میدان فلسطین برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ - 09August 2022

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، تجمع ضد صهیونیستی مردم عاشورایی تهران عصر امروز (سه شنبه) با حضور جمعی از زنان و مردان در محل میدان فلسطین برگزار شد.

براساس این گزارش، پیش از آغاز رسمی این مراسم نوای مداحی در این محل پخش شد و پلاکاردهای حاوی مطالب و شعارهایی مانند «اسرائیل خون آشام مانند زالو عمرش کوتاه است و عزت از آن نسل مسلمان و مبارز فلسطین است»، «فلسطین تنها نیست»، «نسل سلیمانی تا آزادی قدس در میدان جهاد است»، «تجلی بصیرت، اطاعت از ولایت، مطیع امر رهبریم» و «رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است و سرنوشت اسرائیل، نابودی و سقوط است» در دست حاضرین در این تجمع به چشم می‌خورد.

شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس در این تجمع سر داده شد.

این مراسم راس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم به صورت رسمی آغاز شد. پس از تلاوت آیات قرآن نیز سرود ملی با همخوانی مردم، در میدان فلسطین پخش شد.

گروه شمیم یاس قطعه‌ای را با محوریت پاسداشت فلسطین در این مراسم اجرا کردند.

در ادامه این تجمع خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران به عنوان یکی از سخنرانان اظهار داشت: در ابتدا به ملت و رهبران کشور بزرگ ایران که همواره به خوبی حامی و پشتیبان برادران مردم مظلوم فلسطین بوده و هستند سلام و درود می‌فرستم.

وی عنوان کرد: سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مفهوم مقدس اسلام را بیان کردند. مفهوم وحدت و یکپارچگی بین مجاهدان مقاومت در فلسطین و ایرانیان است. ایشان در بیانات خود فرمودند سال‌ها قبل فلسطینی‌ها با سنگ مبارزه می‌کردند و امروز به موشک‌های نقطه زن مجهز هستند و این یعنی پیشرفت‌.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار