نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

برای رفع برخی از مشکلات و کاهش آسیب‌ها، باید اشتغال ایجاد شود

حجت‌الاسلام «پورذهبی» خواستار احیا کارخانه‌های تعطیل شده و ایجاد اشتغال برای جوانان در استان شد و گفت: امیدواریم با فعالیت مجدد کارخانجات، جوانان مشغول به کار و تولید بیش از پیش رونق گیرد.
کد خبر: ۵۳۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ - 10August 2022

برای رفع برخی از مشکلات و کاهش آسیب‌ها، باید اشتغال ایجاد شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز در دیدار با «ذبیح‌الله خدایی» رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این دیدار ضمن تسلیت ایام عزادارای سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه در کردستان سال گذشته اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

وی افزود: نزدیک به ۱۰ هزار نفر به دفتر مراجعات مردمی نماینده ولی فقیه در استان کردستان مراجعه کرده‌ که در این میان نیروی انتظامی و دستگاه قضایی کمترین مراجعات را داشته‌اند و این امر نشان‌دهنده رضایت مردمی و فعالیت خوب این دو مجموعه است.

وی به برخی از مشکلات استان کردستان از جمله، منابع طبیعی، آب و شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و با تقدیر از سازمان بازرسی به دلیل ورود به ترک فعل مدیران، خواستار ادامه این روند شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به تعطیلی برخی از کارخانه‌های مهم استان اشاره کرد و گفت: برای رفع برخی از مسائل و مشکلات و کاهش آسیب‌ها، باید اشتغال ایجاد شود.

پورذهبی خواستار احیا کارخانه‌های تعطیل شده و ایجاد اشتغال برای جوانان در استان شد و افزود: امیدواریم با فعالیت مجدد کارخانجات، جوانان مشغول به کار و تولید بیش از پیش رونق گیرد.

انتهای پیام/ شیما صادقی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار