دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

خطای رژیم صهیونیستی در شناخت قدرت گروه‌های مقاومت فلسطینی

شاکری گفت: روزمره‌گی رژیم صهیونیستی موجب می‌شود که تصمیمی یکباره بگیرد و در اثر نشناختن میدان عمل، در شناخت قدرت بازدارندگی جهاد اسلامی و حماس دچار خطا شود.
کد خبر: ۵۳۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 13August 2022

اسرائیل در شناخت قدرت گروه‌های مقاومت فلسطینی دچار خطا می‌شود/ رژیم صهیونیستی نقاط ضعف فراوانی دارد«مجتبی شاکری» دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی با حماس و جهاد اسلامی اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی دچار یک مشکل جدی هستند و آن اشتباه در تصمیمات راهبردی است، در واقع راهبرد عملیاتی که آمریکا و رژیم صهیونیستی دنبال می‌کنند کاملاً غلط است.

شاکری ادامه داد: روزمره‌گی رژیم صهیونیستی موجب می‌شود که تصمیمی یکباره بگیرد و در اثر نشناختن میدان عمل، در شناخت قدرت بازدارندگی جهاد اسلامی و حماس دچار خطا شوند، زیرا به طور طبیعی حجم سنگین عملیاتی را که رژیم صهیونیستی آغاز کرده بود نباید با مقاومتی که فلسطینیان از خود نشان دادند منجر به عقب نشینی آن‌ها می‌شود.

وی افزود: معتقدم فلسطینیان باید قدرت خود را بشناسند و میدان ابتکار عمل را در دست بگیرند و این فلسطینیان باشند که تعیین کننده معادلات و آغازگر کنش‌ها علیه رژیم صهیونیستی باشند.

دبیر کل جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در خصوص ضعف رژیم صهیونیستی و لزوم اتحاد ملل اسلامی تصریح کرد: معتقدم عدم وجود یک دکترین راهبردی برای اسرائیل و آمریکا به دنباله‌رو‌های عربی آن‌ها هم سرایت کرده است، اکنون عربستان سعودی، امارات و کشور‌های شیخ‌نشین از راهبرد و دکترین دفاعی منسجم و قوی بی‌بهره هستند.

شاکری ادامه داد: اکنون ویزایی که امارات برای صهیونیست‌ها صادر می‌کند، بدترین و شنیع‌ترین اقدامی است که یک کشور عربی می‌تواند انجام دهد، یا دخالت‌هایی که عربستان سعودی در عراق انجام می‌دهد که منجر به عقب افتادگی بسیاری از امورات عراق شده است از عدم نگاه راهبردی این کشور‌ها حکایت می‌کند.

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت اگر سنجیده عمل کند و مسیری که به خوبی طراحی کرده است ادامه دهد، جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی به خودی خود دچار اضمحلال خواهد شد، زیرا نقاط ضعف فراوانی برای رژیم صهیونیستی و حامیان غربی‌اش وجود دارد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار