یادداشت/

ضرورت همبستگی امت‌ اسلامی در حمایت از قرآن کریم

امت‌ اسلامی باید همواره آگاه و هوشیار باشند و با همبستگی و چنگ زدن به ریسمان سترگ الهی نقشه‌های معاندین اسلام را نقش بر آب کنند.
کد خبر: ۵۳۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸ - 12August 2022

حمایت امت‌های اسلامی از قرآن؛ گنبد آهنین اسلامی دربرابر توطئه‌های صهیونیسمگروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس- علی عبدالصمدی؛ قرآن کتاب هدایت انسان است. قرآن پیامی آسمانی است که از سوی پروردگار جهانیان بر ختم رسل، محمد مصطفی نازل شده است تا راه را از بی‌راهه به عالمیان بشناساند.

در کلام الله مجید صراحتا در سوره‌ی بقره آیه‌ی دوم آمده است: «ذلِکَ الْکِتابُ لا رَیْبَ فِیهِ هُدىً لِلْمُتَّقِینَ این کتاب با عظمتى است که هیچگونه شکى در آن نیست و مایه هدایت پرهیزکاران است.»

هیچگونه تردیدی در روشنگر بودن آیات ناب قرآنی نیست. اهانت به کلام آسمانی قرآن آن هم در ماه محرم الحرام در قلب تپنده‌ی اروپا نشان دهنده‌ی دشمنی آشکارای مستکبرین عالم با آیاتی است که مایه‌ی آرامش و صلح و دوستی بین ابناء بشریت است.

قرآن تنها در جایی به مسلمانان فرمان جهاد صادر می‌کند که پای کفر ورزیدن به حق تعالی یا ظلم به بندگان بینوای خداوند درمیان باشد. در غیر این صورت کلام آسمانی قرآن همواره حتی در موارد جزایی و قضایی در درجه‌ی نخست عفو و بخشش را سرلوحه‌ی مجازات اسلامی قرار داده است که خود مبین بخشندگی و صفت رحمانین قرآن مجید است.

اهانت به کلام الله مجید در کشوری که داعیه‌ی دموکراسی و آزادی خواهیش گوش فلک را کر کرده است آن هم در ایام شهادت اهل بیت رسول الله (ص) قطعا دسیسه و شیطنت دست‌های آلوده‌ی پشت پرده‌ی عالم سیاست است. آن‌ها که در کشورشان ادعای دموکراسی و مردم سالاری دارند هنوز چشم دیدن قرآن، این کلام روشنگر آسمانی را ندارند و با دسیسه چینی به انحاء مختلف سعی دارند تا از اسلام و مسلمین چهره‌ای هول انگیز را به جهان و جهانیان نمایش دهند.

به راستی نمی‌توان باور کرد که کسانی که گاه و بی‌گاه به اشکال مختلف سعی دارند تا اسلام ناب محمدی را تحقیر کنند و زمینه‌ای برای حضور منتقمینی از جنس داعش و داعشیان را فراهم سازند، صرفا از سر ماجراجویی‌های کودکانه دست به چنین اقداماتی زده اند و اتاق‌های فکر صهیونیسم بین الملل پشت پرده‌ی این دسیسه چینی‌ها نیست.

بر اقشار مختلف در کشور‌های اسلامی است که آگاه و هوشیار باشند و با چنگ زدن به ریسمان سترگ الهی نقشه‌های معاندین اسلام را نقش بر آب کنند. تنها راه خنثی سازی این توطئه چینی‌ها بلاشک همبستگی امت‌های اسلامی در اقصی نقاط جهان اسلام است.

یقینا برخورد قاطع، محکم و منطقی مسلمانان در فضای رسانه‌ای و ... می‌تواند از سویی همبستگی عمومی را به رخ دشمنان اسلام و مسلمین بکشد و از سویی دیگر گنبد آهنینی از سنخ اقتدار مسلمانان در برابر اقتدار پوشالی تمامی دشمنان اسلام را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/133

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار