رییس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با دفاع‌‎‎پرس:

موضوع «دفاع مقدس» در زیباسازی شهرداری تهران یک اولویت است

صیادی با تاکید براینکه موضوع دفاع مقدس در زیباسازی شهرداری تهران یک اولویت است، گفت: در مدت کوتاه دوره جدید فعالیت سازمان زیباسازی شهرداری تهران اکران ویِژه «مادران شهدا» در این زمینه صورت گرفت که تحسین بسیاری مردم و جریانات مختلف را به همراه داشت.
کد خبر: ۵۳۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰ - 11August 2022

ولی منصوریان/ «رضا صیادی» رییس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به اولویت‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران اظهار داشت: در تمام فعالیت‌های شهری مربوط به زیباسازی شهرداری تهران اولویت با بخش‌های جنوب شهری است و این مسئله را با صدای بلند اعلام می‌کنیم.

وی به تشریح برخی از فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران در بخش‌های جنوبی شهر اشاره کرد و افزود: حدود دو ماه پیش حدود ۸۰۰ ست ورزشی در سطح مناطق ۲۲ گانه تهران توزیع شده است که در این میان بیشترین سهم به منطقه ۱۷ اختصاص داشته و بیش از ۷۰ درصد این امکانات در مناطق جنوبی توزیع شد.

رییس سازمان زیباسازی شهرداری تهران درخصوص علت برجسته شدن پروژه‌های زیباسازی در شمال تهران گفت: گاهاً برخی از پروژه‌های زیباسازی در شمال تهران جلوه بهتری نشان می‌دهد که علت آن بستر‌های موجود در آن مناطق است درحالی که ما هیچ سیاست‌گذاری برای اولویت دادن به شمال شهر در دستور کار نداشته‌ایم.

صیادی از آغاز پروژه زیباسازی منطقه ۲۰ تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های مهم ما که به تازگی در حال انجام آن هستیم پروژه بازسازی میدان حرم عبدالعظیم حسنی (ع) است که در راستای سیاست مدیریت شهری درخصوص رویکرد به مناطق جنوبی است.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون چگونگی انتخاب طرح‌های اکران شده بیلبورد‌های شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی گفت: برای انتخاب و اکران طرح‌های شهری در زمینه مناسبت‌های ملی و مذهبی چند کارگروه فرهنگی و هنری و اکران و واکنش سریع نسبت به برخی از رویداد‌ها در سازمان زیباسازی شهرداری تهران مستقر است که در انتخاب این اکران‌ها موثر می‌باشند.

رییس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه حوزه هنری، سازمان اوج، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه‌های فرهنگی عضو کارگروه‌های مختلف سازمان زیباسازی شهرداری تهران هستند، ادامه داد: طرح‌های ما طی فرایند جامعی که مورد تصویب سازمان قرار گرفته است، انجام می‌گیرد.

صیادی نسبت به رویکرد سازمان زیباسازی به موضوع دفاع مقدس گفت: موضوع دفاع مقدس در زیباسازی شهرداری تهران یک اولویت است که ما همواره افتخار کرده‌ایم فعالیت ویژه‌ای در این زمینه داشته باشیم و در مدت کوتاه دوره جدید فعالیت سازمان زیباسازی شهرداری تهران اکران ویِژه «مادران شهدا» در این زمینه صورت گرفت که تحسین بسیاری مردم و جریانات مختلف از طیف‌های مختلف را به‌همراه داشت و سعی خواهیم داشت این رویکرد را ادامه دهیم.

وی تولید محتوا و استفاده از بیشترین تابلو‌ها در انعکاس موضوعات مرتبط با شهدا را مورد تاکید قرار داد و افزود: در مدت اخیر درباره شهید چمران، شهید زین‌الدین، شهید تندگویان و همه شهدا در مناسبت‌های خاصی که وجود داشته است ما سعی کرده‌ایم به شکل ویژه در سازه‌های تبلیغی سطح شهر و تولید محتوا توجه ویژه داشته باشیم چراکه فعالیت در این زمینه را وظیفه می‌دانیم و معتقدیم در این زمینه هرقدری فعالیت صورت گیرد، کم است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار