وزیر خارجه عمان در گفت‌وگو با امیرعبداللهیان:

موفقیت مذاکرات، به نفع همه طرف‌هاست

وزیر امور خارجه عمان در گفت‌وگوی تلفنی با همتای ایرانی به نقش سازنده ایران در مذاکرات رفع تحریم‌ها اشاره کرد و موفقیت مذاکرات را به نفع همه طرف‌ها خواند.
کد خبر: ۵۳۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ - 10August 2022

موفقیت مذاکرات، به نفع همه طرف‌ها استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، »حسین امیرعبداللهیان« وزیر امور خارجه کشورمان امروز (چهارشنبه) با «بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد علاقه طرفین تلفنی گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن ابلاغ سلام حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به هیثم بن طارق سلطان عمان، از دیدگاه‌ها و تلاش عمان در زمینه مذاکرات رفع تحریم‌ها قدردانی کرد.

طرفین درباره آخرین تحولات مذاکرات وین رایزنی کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در مورد تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ضمن اشاره به رایزنی‌های گسترده خود با طرف‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی، این تجاوز را محکوم کرد.

بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان نیز در این گفت‌وگوی تلفنی، با تاکید بر نقش سازنده ایران در مذاکرات رفع تحریم‌ها، تصریح کرد: عمان اعتقاد دارد موفقیت مذاکرات، به نفع همه طرف‌ها است.

وزیر امور خارجه عمان در مورد حقوق مردم فلسطین نیز خاطرنشان کرد: عمان همواره از تحقق حقوق و آرمان‌های مردم فلسطین حمایت کرده و در کنار آن‌ها خواهد ماند.

طرفین در این گفت‌وگوی تلفنی برخی موضوعات دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها