حجت‌الاسلام رئیسی:

خون شهید سلیمانی چهره جاهلیت مدرن را برملا می‌کند

رئیس جمهور گفت: امروز خون شهید سلیمانی نقاب را از چهره نفاق کنار می‌زند و چهره جاهلیت مدرن را برملا می‌کند و این خون آنقدر برکت دارد که مجاهدان زیادی را به پایبندی و مقاومت رهنمون می‌کند.
کد خبر: ۵۳۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳ - 11August 2022

خون شهید سلیمانی چهره جاهلیت مدرن را برملا می‌کندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور عصر امروز در دیدار با مردم کرمان در مصلای امام علی (ع) این شهر، مردم کرمان را مردمی متدین، عاشوایی، مخلص و شهیدپرور خواند.

وی با ادای احترام به شهدا به ویژه سردار سلیمانی بیان داشت: رهبری فرمودند، حاج قاسم یک مکتب بود و نباید هدف و راه او گم شود او به عنوان یک شخص، فرمانده، دیپلمات یا شخصیت برجسته نظامی نبود بلکه او یک مکتب را به همراه دارد و این مکتب در ادامه مکتب امام و رهبری و در ادامه مکتب ثارالله است.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه خون ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان و شهید سلیمانی منشا آثار و برکات در جهان خواهد بود، تصریح کرد: امروز خون شهید سلیمانی نقاب را از چهره نفاق کنار می‌زند و چهره جاهلیت مدرن را برملا می‌کند و این خون آنقدر برکت دارد که مجاهدان زیادی را به پایبندی و مقاومت رهنمون می‌کند.

وی ادامه داد: در کرمان به برکت انقلاب اسلامی، تلاش‌های زیادی شده است، اما شاهد محدودیت‌هایی هستیم و با مجاهدت مردم باید فقر و محرومیت از بین برده شود. ۳۱ سفر استانی در دستور کار دولت بود بعضی‌ها ملامت کردند و حضور و لذت در بین مردم را درک نکردند و زخم زبان زدند، اما ما اعتنا نکردیم، زیرا حضور در بین مردم را یک نعمت الهی می‌دانیم و دولت باید مردمی باشد.

رئیس جمهور گفت: بعضی سعی کردند دولت را به حاشیه بکشانند، اما درگیر حاشیه‌ها نشوید و متن یعنی گره‌گشایی از کار مردم و بیکاری را کاهش و اشتغال را افزایش دهیم و به کسب و کار رونق دهیم.

رئیس جمهور بیان کرد: به برکت رهنمودهای رهبری و خون مطهر شهید سلیمانی گرفتار حاشیه‌ها نشدیم و در استان‌هایی که رفته‌ایم تصمیماتی گرفته شده است و دور دوم سفرهای استانی برای پیگیری مصوبات سفر و همچنین رفع مشکلات به‌زودی آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام رئیسی با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنیم، تصریح کرد: بدهی‌های دولت قبل را که ۱۲ هزار میلیارد تومان در ماه است را پرداخت می‌کنیم و تسویه وجوهی که از بانک مرکزی استقراض شده است را می‌پردازیم. با بسیاری از کشورهای همسایه ارتباط داریم و افزایش ارتباطات را دنبال می‌کنیم.

وی اظهار کرد: امروز یک میلیون و ۲۵۰ هزار مسکن در دست ساخت داریم که بخش نخست آن به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و یک میلیون خانه در سال که وعده ما و نیاز کشور هست را دنبال می‌کنیم.

حجت‌الاسلام رئیسی عنوان داشت: به حکم وظیفه قانونی، الهی و انقلابی برای اجرای عدالت گام برمی‌داریم و مسایل و مشکلات اقتصادی در دولت، محور است و اصلاح‌های اقتصادی را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را آغاز کرده‌ایم و شرکت‌های بزرگ به عنوان‌پیشران‌های اقتصاد فعالیت می‌کنند، گفت: مدیریت می‌شود نقدینگی به سمت تولید برود و کارهای بزرگی در پالایشگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه آینده را برای این کشور و ملت بسیار روشن و درخشان می‌بینیم از مبارزه با فساد سخن به میان آورد و تصریح کرد: وقتی در قوه قضاییه بودم در این زمینه تلاش کردیم و اصلاح‌های اقتصادی بسترهای رانت و فساد و زد و بند را از بین می‌برد.

حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: قصد داریم در نظام پولی، مالی و بانکی، صادرات و واردات بسترهایی را فراهم کنیم و زمینه فساد را از بین ببریم. مدیر باید گوش شنوا داشته باشد و سخن شهیدان را برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بشنود و توجه به خوبی‌ها و تداوم راه شهیدان داشته باشد.

وی با بیان اینکه مصوبات این سفر به گوش مردم کرمان می‌رسد و اولویت‌ها در این سفر مورد بررسی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امروز تلاش همه باید این باشد که با بیان و حرکات مردم را امیدوار کنند و هر کس مردم را ناامید کند دانسته و یا ندانسته در جمع دشمن است و هر کس با قلم، حضور و اقدامات و کارهای انقلابی‌اش مردم و جوانان را امیدوار کند بداند در جهت راهبرد نظام جمهوری اسلامی حرکت کرده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار