امام جمعه کنگان:

امنیت کشور و منطقه مدیون خون پاک و مطهر شهدا است

«محمودی» با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و شهدای مدافع حرم از جمله سردار همدانی، امنیت کشور و منطقه را مدیون خون پاک و مطهر شهدا دانست.
کد خبر: ۵۳۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱ - 12August 2022

امنیت کشور و منطقه مدیون خون پاک و مطهر شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه کنگان در نماز جمعه امروز کنگان با گرامی‌داشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران در حوزه آگاهی بخشی و تاکید بر ضرورت تبین و تفحص در صحت و سقم خبر، اظهار داشت: خبرنگاران افسران جهاد تبیین و طلایه داران آگاهی بخشی در جامعه‌اند.

وی با تبیین سخنان اخیر دبیرکل حزب الله لبنان و تهدیدات راهبردی وی از شرایط منطقه از جمله عبور موشک‌های مقاومت از سپر آهنین صهیونیست‌ها، جنایات رژیم منحوس بحرین، تحولات اخیر در عراق و نیز نقش رهبری و راهبردی جمهوری اسلامی ایران در ادامه انتفاضه و مقاومت و بیداری اسلامی گفت: به گفته سید حسن نصرالله جمهوری اسلامی ایران قلب محور مقاومت و امید نهضت‌های آزادی بخش و مستضعفین عالم است.

امام جمعه کنگان با اشاره به گرمای طاقت فرسای جنوب به مشکلات سیستم سرمایشی بازار ماهی و نارضایتی مردم و عرضه کنندگان ماهی اشاره و بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر و دیگر دستگاه‌های مربوطه سیستم سرمایشی بازار ماهی را سامان تا مردم دچار زحمت نشوند.

وی با اشاره به تغییرات رخ داده در هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کنگان، با تقدیر از تلاش‌های هیئت رئیسه سابق در دوران مسئولیت و آرزوی توفیق برای هیئت رئیسه جدید، ضمن دعوت به همدلی گفت: اگر می‌خواهید برای مردم کار و از این فرصت بزرگ خدمتگزاری به نفع مردم بهره ببرید، همدلی و انسجام و صفا ضرورت کار و راه موفقیت است.

خطیب جمعه کنگان با تسلیت ایام سوگواری آل الله با تشکر از مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی، وعاظ، ذاکرین، مجالس خانگی در برگزاری باشکوه مجالس عزای حسینی، اظهار داشت: شور و شعور حسینی مردم ستودنی و این احساسات پاک مردم قطع یقین مورد عنایت پیامبر و اهل بیت مکرم ایشان قرار خواهد گرفت.

محمودی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ نمودن عزاداری‌های حسینی گفت: ملت حسینی نشان دادند توطئه دشمن و حتی گرمای بالای ۵۰ درجه نمی‌تواند ذره‌ای از عشق و محبت و ارادت مردم به سالار شهیدان کم کند.

وی بیان کرد: مردم و هیئت‌های عزاداری تلاش کنند با برگزاری اجتماع بزرگ عاشورایی در محرم و صفر در یک روز خاص اقتدار شیعیان را به رخ جهانیان بکشانند.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و شهدای مدافع حرم از جمله سردار همدانی، امنیت کشور و منطقه را مدیون خون پاک و مطهر شهدا دانست و گفت: ننگ و نفرین بر کسانی که بجای قدرشناسی از شهدای عزیز مدافع حرم آنها را زیر سوال برده و از دشمنان اسلام و اهلبیت علیهم السلام دفاع می‌کنند.

محمودی افزود: شایسته است از تلاش و همت بلند سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری تروریست‌ها در ایام عزای حسینی تشکر کرد.

وی با محکوم نمودن حملات ددمنشانه به عزاداران حسینی در برخی کشورهای دنیا و تجلیل از شخصیت‌های مبارز و بزرگی چون شیخ زکزاکی، عنوان کرد: حمایت آشکار و پنهان برخی کشورها از گروه‌های تکفیری - تروریستی و استفاده ابزاری از آنها برای اهداف زودگذر عامل تشدید ناامنی و شهادت انسان‌های بی گناه است، اما دشمن بداند صدای حسینی خاموش شدنی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار