عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با دفاع پرس:

صبر و استقامت جانبازان به جامعه منعکس شود

یک عضو شورای شهر تهران گفت: از جمله موضوعاتی که در همایش‌هایی همچون آینه‌های صبور باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، مسئله صبر، استقامت، ایثارگری و پایداری است.
کد خبر: ۵۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ - 28September 2015

صبر و استقامت جانبازان به جامعه منعکس شود

عبدالمقیم ناصحی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس پیرامون برگزاری سلسله نشستهای «آینههای صبور» اظهار داشت: این همایش کار زیبا و پسندیده ای است به خاطر این که جانبازان عزیز ما زحمات زیادی برای این انقلاب و کشور کشیده اند.

وی افزود: اما اصل همایش "آیینه های صبور" تحملی است که خانواده های این عزیزان داشته و ما باید توجه بیشتری به آن بکنیم.

نماینده شورای شهر تهران اضافه کرد: تحمل همسران وخانواده جانبازان  بوده که این عزیزان توانسته اند، در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته باشند و به فیض جانبازی نائل بشوند و همانطور که از خود جانبازان به نحوی تجلیل میشود باید از خوانواده های آنها هم به صورتی تقدیر و تجلیل کنیم.

ناصحی گفت: از جمله موضوعاتی که در اینگونه همایشها باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد مسئله صبر، استقامت، ایثارگری و پایداری است و باید برای همسران این عزیزان عظمت صبر، تحمل و بردباری را بیان کنند و به عنوان الگو برای انها آیات قرآن، روایت معصومین (س) و الگو هایی که از صدر اسلام وزمان ائمه (ع) تا به حال داشته ایم را مطرح نماییم، هر چه صبر وتحمل ابن عزیزان بیشتر باشد، پاداش آن ها در دنیا و آخرت هم بیشتر می شود.

وی با بیان این که مردم تا حدودی وظایف خود را نسبت به ایثار گران انجام داده اند، گفت: نظام هم در مجموع وظیفه خود را در قبال جانبازان انجام داده، ولی در بعضی از موارد آن طوری که باید و شاید به جانبازان و خانواده آنها رسیدگی نشده و در بعضی از موارد مورد بی توجهی قرار گرفتهاند.

نماینده مردم تهران در شورای شهر اظهار داشت: صحبت های اخیر مقام معظم رهبری اشاره به  این موضوع داشت که باید سعی کرده  تا از وجوه انقلابیون استفاده کنیم که اگر باز هم  در آینده مشکلی پیش بیاید، همین جانبازان عزیز هستند که این مملکت را نجات میدهند و من اعتقادم این است که باید به این عزیزان بیشتر رسیدگی شود تا مبادا آنها فکر کنند که مغفول واقع شده اند.

ناصحی گفت: همسران و خانواده جانبازانی که تحملشان کم بوده و مثلا گلهمند ومعترض هستند، تعداشان کم است و اکثریت قریب به اتفاقی که ما با آن ها ارتباط  و سروکار داشته ایم افرادی صبور و با استقامت هستند.

وی در پایان افزود: همین صبر و استقامت این عزیزان باعث شد که جانبازان توانستند باخیال راحت به جبهه های حق علیه باطل بروند و نگرانی از منزل نداشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار