با موضوع زندگی شهیده طیبه واعظی

کتاب «700 کیلومتر اسارت» در قم منتشر شد/ رونمایی با حضور سفیر ایران در داکا

کتاب 700 کیلومتر اسارت ویژه زندگینامه و شهادت شهیده طیبه واعظی دهنوی شهیده شاخص سال 94 در کشور در قم منتشر شد و بزودی رونمایی می شود.
کد خبر: ۵۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ - 28September 2015

کتاب «700 کیلومتر اسارت» در قم منتشر شد/ رونمایی با حضور سفیر ایران در داکا

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، کتاب 700 کیلومتر اسارت در برگیرنده موضوعاتی چون زندگی و مبارزات شهیده طیبه واعظی دهنوی از سکونت در محله امامزاده ابراهیم(ع) قم تا دوران زندگی مخفیانه همراه با مبارزه بر علیه رژیم ستمشاهی در قم، اصفهان و تبریز، دستگیری در تبریز و انتقال همراه جنازه همسر و برادر و همسر برادرش به تهران، شکنجه در زندان اوین و جمله معروف "شکنجه ام کنید اما چادرم را از سرم نکشید" و  نهایتا شهادت در سال 1356 و خاکسپاری در بهشت زهرا(س)، می باشد.

 این کتاب به همت "فرشته چتر عنبری" بانوی فرهیخته و نویسنده و جانباز دوران دفاع مقدس تدوین و با پیشنهاد و همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان و شهرداری قم به زیور طبع آراسته شده است.

کتاب 700 کیلومتر اسارت روز پنجشنبه نهم مهر در مراسم یادواره مشق عشق در قم با حضور برادر شهید حجت الاسلام دکتر عباس واعظی دهنوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در داکا، مسئولان استانی واعضای خانواده شهید رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار