مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

ارزش‌های دفاع مقدس در صحنه مدیریت خانواده‌ها قرار گیرد

سردار «ظفری» گفت: بنابر تاکید رهبر انقلاب اسلامی اگر ارزش‌های دفاع مقدس در صحنه مدیریت خانواده‌ها قرار گیرد، می‌توانیم از چالش‌ها عبور کنیم.
کد خبر: ۵۳۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ - 14August 2022

ارزش‌های دفاع مقدس در صحنه مدیریت خانواده‌ها قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز (یکشنبه) در ستاد گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به وجود اینکه بیش از ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد، رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمایند که در گام اول انقلاب هستیم و هنوز در حال مقدمه چینی انقلاب هستیم و تا شکل‌گیری ظهور باید حرکت کنیم و نباید خسته شویم.

وی با بیان اینکه جناح‌بازی و حزب‌گرایی انرژی جامعه را می‌گیرد، افزود: بنابر تاکید رهبر انقلاب اسلامی اگر ارزش‌های دفاع مقدس در صحنه مدیریت خانواده‌ها قرار گیرد از این چالش‌ها می‌توانیم عبور کنیم.

سردار ظفری در ادامه با تاکید بر اجرای برنامه‌های شاخص در هفته دفاع مقدس گفت: براساس ابلاغی از ستاد کل نیروی مسلح، برنامه‌ریزی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس به مجموعه دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود و امسال انتظار برگزاری برنامه‌های فاخر و اثرگذار را داریم.

وی بیان داشت: با توجه به تاکید رهبر انقلاب به تکریم خانواده شهدا و رزمندگان امسال همایش ملی بیش از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس برگزار خواهد شد و به لطف خدا سال گذشته استان همدان در برگزاری استانی این همایش درصدر بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در ادامه به بیان برخی خصوصیات شهید همدانی پرداخت و گفت: شهید همدانی قبل از ایجاد داعش در سوریه حضور یافت، و از قتل عام مسلمانان توسط ارتش سوریه یک ارتش حزبی بود، جلوگیری کرد و مردم و ارتش را با هم بسیج کرد‌.

وی با بیان اینکه ما هنوز شهید همدانی و بسیاری از شهدا را نشناختیم، متذکر شد: ما هنوز نتوانستیم در مسیر شهدا حرکت کنیم، مسئولین با توجه به جایگاهی که دارند باید توبه حکومتی کنند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار