فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز خبر داد؛ 

اعزام ۵ کاروان دانش آموزی دختران از تبریز به مناطق عملیاتی شمال‌ غرب

سرهنگ «پوراسماعیل» از اعزام ۵ کاروان دانش آموزی دختران تبریز به مناطق عملیاتی شمال‌ غرب کشور در قالب اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ - 14August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار «حسین پوراسماعیل» فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز امروز (یکشنبه) در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور، اظهار داشت: امروز ۵ کاروان دانش آموزی دختران از تبریز در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی شمالغرب کشور اعزام شدند و ۵ کاروان دیگر نیز تا ۱۰ شهریور اعزام خواهد شد.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت عظیم جامعه دانش آموزی و با توجه به روحیات دانش‌آموزان، امیدواریم فرهنگ و منش ایثار، شهادت، وطن دوستی و ولایت مداری را ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری و اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است‌، گفت: دانش آموزان باید به عنوان سفیران و راویان شهادت تربیت شوند.

«پوراسماعیل» ادامه داد: قبلا هم ۳ کاروان توسط پایگاه محلات اعزام شده بودند که در مجموع سه دوره، ۱۳ کاروان به این مناطق اعزام خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت با اشاره به برنامه‌های جانبی در طول اردوهای راهیان نور گفت: تجدید میثاق با شهدا، حضور در مزار شهدا، دیدار از یادمان‌های دفاع مقدس شمالغرب کشور به خصوص یادمان شهید بروجردی و شرکت در همایش رزمی، فرهنگی که در پادگان «حیدرلو» شهر ارومیه برگزار خواهد شد، از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی در طول اردوهای دانش آموزی راهیان نور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار