مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد

برپایی جشن عید غدیر خم در ۱۶۸ بقعه متبرکه مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: جشن ولایت علوی ‌در ۱۶۸ بقعه متبرکه استان مازندران برگزار می شود.
کد خبر: ۵۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ - 29September 2015

برپایی جشن  عید غدیر خم در ۱۶۸ بقعه متبرکه مازندران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران حجتالاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار داشت: ولایت یکی از ارکان اصلی و آموزههای اساسی دین مبین اسلام و به تعبیر دقیقتر، اصلیترین و اساسیترین آموزه آن است.

وی جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی را از ویژه برنامههای اوقاف و امور خیریه کشور در بقاع متبرکه دانست و افزود: تعمیق اعتقادات و ارتقای جایگاه معرفتی عموم مردم نسبت به موضوع امامت و ولایت، ترویج فرهنگ ولایی در راستای ایجاد وقف جدید و استفاده از ظرفیت آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برای هرچه بهتر برگزارشدن برنامههای مذهبی از اهداف برگزاری این جشنهاست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در 168بقعه و امامزاده استان خبر داد و گفت: این جشنها با عطر افشانی، آذینبندی و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه برگزار میشود.

وی با بیان اینکه جشنهای ولایت علوی اکمال دین نبوی از اهمیت بالایی برخوردار است،گفت: قوام و دوام دین ما به امامت و ولایت است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه امامت همچون نماز برای ما حائز اهمیت است، تصریح کرد: هر مکلفی که نماز میخواند وظیفه دارد امام خود را بشناسد و در مسیر رهنمودهای ایشان گام بردارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تأکید براینکه امامت جنبه تاریخی ندارد و جنبه عملی دارد، گفت: برگزاری جشن دهه مبارک غدیر بسیار مهم است و ما آنچه را که در توان داریم باید بهکار بگیریم تا این مراسم باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار