نماینده ولی فقیه در مازندران با خانواده شهید «کابلی» دیدار کرد

آیت‌الله لائینی امروز با خانواده شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۳۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳ - 15August 2022

نماینده، ولی فقیه در مازندران با خانواده شهید «کابلی» دیدار کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با همراهی «سعید کهنسال» مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با حضور در بیت شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که در ایام عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ یار باوفایش، پیکرهای مطهر شهدای کربلای خان‌طومان بعد از حدود ۷سال به میهن بازگشت و حال و هوای استان مازندران عاشورایی شد.

امام جمعه ساری ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهید معزز مدافع حرم حاج رحیم کابلی، از حضور پرشور مردم ولایی استان در مراسم شب وداع و تشییع پیکر‌های مطهر سه شهید مدافع حرم مازندران قدردانی کرد و گفت: رزمندگان استان مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم خوش درخشیدند باید ایثار و از خودگذشتی این مردان خدایی برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم، افزود: کار بزرگی که شهدا انجام دادند اینکه از همه هستی خویش گذشتند تا ارزش‌های انسانی بماند.

محمدی لائینی ضمن قدردانی از ایثار و فداکاری همسر و فرزندان شهید والامقام سردار «رحیم کابلی»، بیان داشت: امید است با حرکت در مسیر شهدا بتوانیم آرمان‌ها را تقویت کنیم و شرمنده شهدا نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها