مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

تکریم جامعه ایثارگری یک فریضه واجب است

«شهسواری» با بیان اینکه تکریم جامعه ایثارگری یک فریضه واجب است، گفت: در آموزه‌های دینی و سیره اهل‌بیت (ع) بر تکریم خانواده شهدا تأکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.
کد خبر: ۵۳۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹ - 14August 2022

تکریم جامعه ایثارگری به عنوان یک فریضه واجب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان امروز در راستای تکریم جامعه هدف بنیاد شهید، با مادر شهید مفقودالاثر «حسین گویلی» و خانواده آزاده شهید «محمود پیشکاری» در شهرستان سنندج دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با تاکید بر اینکه فرهنگ دیدار با جامعه ایثارگری باید در جامعه نهادینه شود، اظهار داشت: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

وی ضمن تجلیل از  تربیت مذهبی و مکتبی این شهیدان، روایت زندگی این خانواده مکرم و شهدای ارزشمندی که به انقلاب تقدیم نموده‌اند را درس بزرگی برای جامعه و به ویژه خدمت‌گزاران و مسئولین نظام دانست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با تأکید بر این که تکریم جامعه ایثارگری به عنوان یک فریضه واجب است، گفت: در آموزه‌های دینی و سیره اهل‌بیت (ع) بر تکریم خانواده شهدا تأکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.

شهسواری با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس فرهنگ غنی  ایثار و شهادت در انقلاب اسلامی پایه‌گذاری شد، یادآور شد: جانفشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس به عنوان اسطوره استقامت، وفاداری، صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر انقلاب اسلامی ثبت شده و امروز دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی برای مسئولان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار