رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان:

صبر و استقامت آزادگان باعث خلق حماسه‌های ماندگار شد

«حسین‌پناهی» گفت: دشواری و صبر و استقامت آزادگان در دوران طاقت‌‌فرسای اسارت، باعث خلق حماسه‌های جاودان و ماندگار شده است که در هیچ مکتبی مانند آن را نمی‌توان یافت.
کد خبر: ۵۳۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ - 16August 2022

صبر و استقامت آزادگان باعث خلق حماسه‌های ماندگار شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، امروز (سه‌شنبه) با حضور «سیدمهدی حسین‌پناهی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان، در این شهرستان برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان در این جلسه اظهار داشت: دشواری و صبر و استقامت آزادگان در دوران طاقت‌فرسای اسارت، باعث خلق حماسه‌های جاودان و ماندگار شده است که در هیچ مکتبی مانند آن را نمی‌توان یافت.

وی افزود: در واقع این عزیزان با اعتقادات عمیق خود به ائمه اطهار (ع) و پیروی از ولایت فقیه و عشق به امام خمینی (ره) و میهن اسلامی، توانستند این سال‌های آکنده از زجر و شکنجه را تحمل کنند و با امید بازگشت به وطن، پیروزمندانه به آغوش گرم این ملت برگردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان به برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تجلیل از آزادگان، طرح پایش سلامت، دیدار با امام جمعه و غبارروبی مزار شهدا، انجام تبلیغات محیطی، طرح پایش سلامت آزادگان و دیدار با آزادگان بیمار و زمین‌گیر، از برنامه‌هایی است که به‌همین مناسبت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار