رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه:

آزادگان پس از آزادی همچنان با عزت در خدمت مردم و نظام هستند

«زرین» گفت: آزادگان، دوران سخت اسارت را در زندان‌های رژیم بعثی عزتمندانه تحمل کردند و پس از آزادی نیز همچنان با عزت در خدمت مردم و نظام هستند.
کد خبر: ۵۳۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 16August 2022

آزادگان پس از آزادی همچنان با عزت در خدمت مردم و نظام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «عباسعلی زرین» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه در آیین تجلیل از آزادگان که امروز (سه‌شنبه) در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نقش مهم آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با رشادت و اقتدار در جنگ تحمیلی حماسه بزرگی آفریدند.

زرین با بیان اینکه آزادگان اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایداری هستند، افزود: اگر امروز آرامش و آسایشی وجود دارد به واسطه رشادت و فداکاری این افراد است؛ این بزرگان، دوران سخت اسارت در زندان‌های رژیم بعثی را عزتمندانه تحمل کردند و پس از آزادی نیز همچنان با عزت در خدمت مردم و نظام هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جایگاه ویژه آزادگان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به تمجید از رشادت و جانفشانی‌های آ‌ن‌ها در دوران جنگ تحمیلی و اقتدار آن‌ها پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار