سرپرست فرمانداری بانه:

آزادگان سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند

«خدری» از آزادگان به‌عنوان سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: فداکاری، دلاوری‌ و ازخودگذشتگی آزادگان در دفاع مقدس و دوران اسارت در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.
کد خبر: ۵۳۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ - 16August 2022

آزادگان سرمایه‌های اصلی انقلاب هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «کمال خدری» سرپرست فرمانداری بانه، امروز (سه‌شنبه) در آیین تجلیل از آزادگان که در فرماندی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان، مجاهدان خاموش هشت سال دفاع مقدس هستند که با تحمل شکنجه‌های جسمی و روحی و با نیروی ایمان، اراده و عشق به اسلام و میهن، بزرگ‌ترین مجاهدت را در راه پیروزی اهداف انقلاب اسلامی داشتند.

سرپرست فرمانداری بانه از آزادگان به‌عنوان سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی نام برد و افزود: فداکاری، دلاوری‌ و ازخودگذشتگی آزادگان در سال‌های دفاع مقدس و دوران اسارت در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: بی‌شک آسایش و امنیت کنونی ملت ایران مدیون خون شهدا و ایثار و ازخودگذشتگی جانبازان، آزادگان و ایثارگران است و ان‌شاءالله بتوانیم به وظایف خود در قبال این عزیزان جامه عمل بپوشانیم.

خدری یادآور شد: در این میان صبر و بردباری خانواده‌های آزادگان به‌ویژه همسران و فرزندان آن‌ها را نباید فراموش کنیم؛ چراکه آن‌ها اسوه‌های ایستادگی و الگوی مناسبی برای زنان و جوانان امروزی هستند و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار