مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان:

خاطرات آزادگان جلوه‌هایی از پایداری مردان این سرزمین است

سردار «مالکی» با صدور پیامی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اعلام کرد: مرور رشادت‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان هیچ‌گاه کهنه یا قدیمی نمی‌شود و امروز می‌توان با رجوع به خاطرات آزادگان، جلوه‌هایی از استقامت و پایداری مردان این سرزمین را مشاهده کرد.
کد خبر: ۵۳۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷ - 17August 2022

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس کردستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با صدور پیامی، ۲۶ مرداد مصادف با سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

۳۲ سال از آن تاریخ می‌گذرد؛ ۲۶ مرداد ۱۳۶۹. روزی که رشیدمردان این آب و خاک سرافرازانه و پرافتخار پس از سال‌ها مقاومت در زندان‌های رژیم صدام، پای بر خاک مقدس کشور نهاده و به آغوش میهن بازگشتند.

بدون تردید مرور رشادت‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان هیچ‌گاه کهنه یا قدیمی نمی‌شود و امروز با وجود گذشت بیش از سه دهه از آن تاریخ، باز هم می‌توان با رجوع به خاطرات آزادگان جلوه‌های دیگری از استقامت و پایداری مردان این سرزمین در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی را مشاهده کرد.

قطعاً باید قدر این گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی را دانست؛ آزادمردانی که در اوج عزت و پایداری به وطن بازگشتند و با صلابت و ایستادگی، برای خدمت در سنگر سازندگی ایران آزاد و آباد در صحنه‌های مختلف آستین همت بالا زدند.

اینجانب این روز عزیز را به محضر امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ملت بزرگ ایران، رزمندگان و آزادگان سرافراز به ویژه قهرمانان صبر و پایداری استان کردستان و خانواده‌های ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای آن‌ها از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و سعادت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار