مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

اشتغال در بنیاد شهید و خدمت به خانواده شهدا موهبتی گرانقدر است

«شهسواری» اشتغال در بنیاد شهید و خدمت به خانواده شهدا را موهبتی گرانقدر دانست و گفت: خدمت به ایثارگران، افتخار خادمان به ولی‌نعمتان جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۵۳۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ - 27July 2022

اشتغال در بنیاد شهید و خدمت به خانواده شهدا موهبتی گرانقدر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان که در مجموعه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار سنندج برگزار شد، اشتغال در بنیاد شهید و خدمت به خانواده شهدا را موهبتی گرانقدر دانست و اظهار داشت: خدمت به ایثارگران، افتخار خادمان به ولی نعمتان جامعه اسلامی است.

وی افزود: کارمندان بنیاد شهید و خادمان خانواده شهدا، نقش موثری در کمک به پرورش فرزندان شاهد و تلاش در راستای حفظ سلامت جانبازان و درمانشان دارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان تصریح کرد: شما کارمندان بنیاد شهید با انتخاب این راه ارزشمند، پا در رکاب حضرت امام گذاشتید و ما این مسیر خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را ادامه می‌دهیم و به این خدمت افتخار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پایان دوران خدمت نیز نباید از این بدنه فاصله گرفت بلکه باید این مسیر خدمت‌رسانی را ادامه داد و از این لیاقت و توفیق همچنان بهره‌مند شد.

شهسواری افزود: این مساله با ارتباط مستمر و قوی شما بازنشستگان با کانون بازنشستگان میسر خواهد شد تا بتوانیم همچنان نشان افتخار خادمی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را حفظ کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان یادآور شد: حضور پویا، فعال و اثربخش خادمان ایثارگران زمینه بهره‌مندی آنان از ظرفیت‌های کانون را برای خدمت فراهم می‌کند. خادمان بازنشسته بنیاد شهید با دریایی از اخلاص و عشق و ارادت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و کوله‌باری از تجربیات ارزنده می‌توانند نقش موثری را ایفا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها