سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار:

عظمت و اقتدار ایران ثمره خون شهداست

«کبودوند» به نقش شهدا در عزت و عظمت ایران و ایرانی اشاره کرد و گفت: عظمت و اقتدار ایران ثمره خون شهداست که اگر این مجاهدت‌ها به ثمر نمی‌نشست، امنیت و آزادی حاکم بر سرزمین مقدس اسلامی‌مان به‌دست نمی‌آمد.
کد خبر: ۵۳۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲ - 18July 2022

عظمت و اقتدار ایران ثمره خون شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، همزمان با عید سعید غدیر خم در راستای تکریم و تجلیل از جامعه ایثارگری، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران بیجار به همراه امام جمعه و فرماندار این شهرستان با خانواده شهید «سید هادی پورهاشمی» دیدار کردند.

حیدر کبودوند، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام را از رویدادهای دهه امامت و ولایت عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا مسیر و اهداف و رسالت امامت و ولایت را بهتر از همه ما شناخته‌اند و امروز ادامه دادن راه شهدا و مسیر آنها همان ولایت‌پذیری است.

وی ضمن تجلیل از جایگاه و منزلت شهدا و خانواده گرانقدر آنان در پیشگاه الهی، به نقش شهدا در عزت و عظمت ایران و ایرانی اشاره کرد و افزود: عظمت و اقتدار ایران ثمره خون شهداست که اگر این مجاهدت‌ها به ثمر نمی‌نشست، امنیت و آزادی حاکم بر سرزمین مقدس اسلامی مان به‌دست نمی‌آمد.

کبودوند نقش خانواده در تربیت صحیح و انقلابی این شهدا را بی‌بدیل و مهم برشمرد و گفت: عظمت شهدا نتیجه تربیت خانوادگی است و باید شیوه‌های تربیتی والدین شهدا را الگو قرار داد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار یادآور شد: عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون شهداست و خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران وظیفه همگان است که باید به بهترین وجه ممکن در جامعه عملی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها