مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

ایثارگران و خانواده شهدا الگوهای استقامت هستند

«شهسواری» ایثارگران و خانواده شهدا را الگوهای استقامت خواند و گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه اخلاقی و انسانی ما است و باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد.
کد خبر: ۵۳۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ - 02July 2022

ایثارگران و خانواده شهدا الگوهای استقامت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان امروز در سفر یک روزه به سقز و در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان، وجود خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را موجب برکت نظام و انقلاب دانست و اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران مایه عزت و افتخار مسئولان است.

وی با بیان اینکه شهدا ممتازترین بندگان خداوند هستند، افزود: خانواده‌های شهدا باید بدانند، فرزندانی که تقدیم راه انقلاب اسلامی کردند از بهترین انسان‌های روی زمین هستند که در اوج بی‌نشانی قله‌های افتخار را فتح کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان نمادی از صداقت، صمیمیت و شجاعت هستند که با گذشت از جان خود، انقلاب را به ثمر رساندند و امروز تکریم این سرمایه‌های معنوی انقلاب مایه افتخار است.

وی ایثارگران و خانواده شهدا را الگوهای استقامت خواند و گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه اخلاقی و انسانی ما است و باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

شهسواری یادآور شد: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ عنوان یک الگوی مناسب برای جوانان ما مطرح بوده و باید از راهکارهایی مناسب برای انتقال این فرهنگ غنی استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار