مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

ایثارگران بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند

«شهسواری» گفت: خانواده‌های شاهد و ایثارگران بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی و ملت هستند و امیدوارم بتوانم در این حوزه خدمتگزار خوبی برای این عزیزان و مردم انقلابی و شهیدپرور کردستان باشم.
کد خبر: ۵۳۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ - 07July 2022

ایثارگران بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، آیین تکریم «رضا نجفی» مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان و معارفه «علیرضا شهسواری» به‌عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با حضور «محمود پاکدل» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان ستادی و استانی در سنندج برگزار شد.

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: خانواده‌های شاهد و ایثارگران بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی و ملت هستند و امیدوارم بتوانم در این حوزه خدمتگزار خوبی برای این عزیزان و مردم انقلابی و شهیدپرور کردستان باشم.

وی افزود: در راستای پیگیری مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و همه باید در راستای اهداف مقدس شهدا گام برداریم؛‌ چراکه هر آن‌چه داریم از برکات خون پاک شهدا و از جان‌ گذشتگی ایثارگران است.

شهسواری گفت: خادمی شهدا و خدمت به جامعه ایثارگری افتخار و لطفی الهی است و باید از این فرصت به نحوه احسن استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار