رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا عنوان کرد؛

اعزام ۴ هزار خانواده کربلا اولی به عتبات عالیات/ برپایی ۵ هزار ایستگاه صلواتی

حجت‌الاسلام «ادیانی» از اعزام بیش از چهار هزار خانواده کربلا اولی به عتبات عالیات و همچنین برپایی بیش از پنج هزار ایستگاه صلواتی در دهه ولایت و امامت خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ - 16August 2022

اعزام ۴ هزار خانواده کربلا اولی به عتبات عالیات/ برپایی ۵ هزار ایستگاه صلواتیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جلسه بصیرت رؤسای عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی سراسر کشور اظهار داشت: تعظیم شعائر دینی و انقلابی در مجموعه عظیم انتظامی به نحو احسن با دعوت از سخنرانان اثربخش و صاحب نفس و با حضور مشتاقانه و عالمانه کارکنان خدوم انتظامی و خانواده‌های آنان اجرا شد.

وی حضور باشکوه کارکنان در جشن‌های غدیر و دهه اول محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان را کم‌نظیر و مثال‌زدنی دانست و گفت: شرط موفقیت انتظامی در همه وظایف و ماموریت‌ها میل به معنویت و تقویت روحیه انقلابی و برافراشته شدن پرچم معارف اهل بیت علیهم السلام در همه یگان‌های انتظامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: اعزام بیش از چهار هزار خانواده کربلا اولی به عتبات عالیات در پنج ماهه اول سال ۱۴۰۱ و برپایی بیش از پنج هزار ایستگاه صلواتی در دهه ولایت و امامت توسط یگان‌های انتظامی در سطح شهرهای سراسر کشور و برپایی هشت موکب در مرزهای ورودی و خروجی کشور و یک موکب در کربلای معلی نمونه‌ای از اقدامات انتظامی در جهت‌ آشنایی کارکنان با معارف اهل بیت علیهم‌السلام و خدمتگزاری پلیس به مردم عزیز ایران اسلامی و عاشقان و زائران حسینی است.

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: در صدد هستیم این برنامه‌ها و فعالیت‌های معنوی و فرهنگی را با قوت و اهتمام بیشتر تا پایان سال ادامه دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا خاطرنشان کرد:مجموعه انتظامی افتخار دارد که همه برنامه‌ها و مأموریت‌های خود را در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به پیش ببرد.

وی گفت: دشمنان تلاش دارند تا نور اسلام و قرآن و ولایت را در کشور خاموش کنند و این برنامه آنها از اول انقلاب بوده و از هر توطئه و دسیسه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کردند، اما ملت مسلمان ایران با تأسی از قیام عاشورای امام حسین علیه‌السلام هرگز تسلیم آنها نشده و با توفیق الهی هر روز قدرتمندتر و شکوفاتر وارد چله پرافتخار دوم انقلاب شده است.

حجت‌الاسلام ادیانی تصریح کرد: باید همه افراد به‌ویژه نخبگان و هادیان و مربیان با تمام وجود جهت مقابله با جنگ ترکیبی دشمن وارد عرصه شده و با جهاد تبیین و روشنگری و بیان حقایق و واقعیت‌ها جلوی تحریف دشمنان را گرفته و دشمنان را مثل همیشه مأیوس کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها