فرمانده فراجا:

تلاش دشمن برای القای ناامیدی به جامعه/ خبرنگاران در راستای جهاد تبیین قدم بردارند

سردار اشتری با اشاره به تلاش دشمن برای القای ناامیدی به جامعه گفت: خبرنگاران بهترین کسانی هستند که می‌توانند به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین عمل کنند.
کد خبر: ۵۴۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ - 20August 2022

تلاش دشمن برای القای ناامیدی به جامعه/ خبرنگاران در راستای اجرای جهاد تبیین قدم بردارندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده فراجا صبح امروز (شنبه) در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با حضور مدیران عامل خبرگزاری‌ها در ستاد فرماندهی فراجا برگزار شد، اظهار داشت: رسالت خبرنگاری رسالتی بسیار ا‌رزشمند است؛‌ خبرنگاران بهترین کسانی هستند که می‌توانند به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین عمل کنند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است، گفت: ملت ایران با تمام‌ تهدیدات، تحریم‌ها و فشار‌ها توانسته است به پیشرفت‌های شگرفی دست پیدا کند.

سردار اشتری افزود: حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند که «نیروی انتظامی یکی از ستون‌های امنیت کشور است» لذا امروز فراجا علاوه بر ارائه خدمات به مردم در حوزه تامین امنیت نیز فعالیت می‌کند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه فراجا یک نهاد انقلابی است و باید حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: نیروهای ما باید در تراز انقلاب اسلامی باشند؛ خط قرمز پلیس امنیت مردم است.

وی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی ارتباط مستقیمی با افزایش سرقت‌ها دارد، اظهار داشت: در سال ۱۳۹۷، سرقت‌ها با توحه به مشکلات اقتصادی ۳۷ درصد افزایش پیدا کرد؛ امروز بیش از ۸۰ درصد جرائم امروز کشف می‌شود.

سردار اشتری با بیان اینکه فراجا یکی از دستگاه‌های اصلی در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسنی است، گفت: ۳۰ هزار نیرو پلیس در اربعین حسینی به زائرین خدمات رسانی می‌کنند؛ همچنین پهپادهای فراجا برای پایش تصاویر و تسهیل در تردد آماده هستند؛ امروز تمامی تجهیزات یگان ویژه در راهپمایی اربعین حسینی برای ارائه خدمات به زائرین پای کار هستند.

فرمانده فراجا در خصوص اراذل و اوباش و کسانی که باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شوند، افزود: دستگاه‌ قضا باید با مجرمین به قاطعیت برخورد کند و آن‎ها را به اشدمجازات محکوم کند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه روزانه بیش از ۳۰ هزار ماموریت توسط پلیس انجام می‌شود، اظهار داشت: با توجه به حجم ماموریت‌ها امروز معاندین و برخی‌ها در داخل کشور به پلیس هجمه وارد می‌کنند.

وی اضافه: اگر ماموری از عنوان خود سوءاستفاده کند قطعا با او برخور خواهد شد؛ بنا بر این نیست به کسی ظلمی وارد شود اگر چنین شود قطعا با آن برخورد خواهیم کرد، پلیس امروز جزئی از مردم است و اگر امروز کلانتری تقویت شود قطعا برای آن محل و مردم امنیت به همراه خواهد داشت.

سردار اشتری گفت: امروز بیش از ۹۵ درصد از خودروهای سرقتی توسط پلیس کشف می‌شود.

فرمانده فراجا در خصوص پیامک‌های اشتباه گفت: این مسئله به دلیل مخدوش کردن پلاک ماشین است که در حال رفع این‌ مشکل هستم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها