بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز ورود آزادگان؛

آزادگان شکوه مقاومت را بر صفحه انقلاب اسلامی ثبت کردند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران‌ به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۳۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲ - 17August 2022

آزادگان شکوه مقاومت را بر صفحه انقلاب اسلامی ثبت کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

۲۶ مرداد سالروز ورود اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی برگی زرین از کتاب انقلاب اسلامی است که با شادی‌ها و شادمانی‌های شهر و مردم گره خورده است.

این روز بزرگ فرصتی است برای مرور خاطرات شیرین آزادی غیورمردانی که طعم تلخ سال‌های اسارت را چشیدند و با مقاومت خود درس آزادگی را به ما آموختند.

همانان که با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و تاسی از حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) راویان و پیام آوران حماسه کربلا تواستند در دوران سخت و دشوار اسارت به روایتگری انقلاب و نظام اسلامی بپردازند و شکوه مقاومت را بر صفحه درخشان تاریخ ایران اسلامی ثبت کنند.

آزادگان دلاور، سرافراز و مقاوم با صبر و پایداری، صلابت و استقامت‌شان در زندان‌های مخوف رژیم بعثی عراق حماسه آفریدند و با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگى خود به اسلام، امام و انقلاب، موجب افتخار و آبرومندى ملت خود در برابر دشمن شدند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود اولین گروه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یاد و خاطره آزادگان شهید را گرامی‌داشته و اعلام می‌دارد آزادگان گنجینه‌های دفاع مقدس و پیام آوران انقلاب اسلامی برای استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی تا پای جان ایستادند و امروز حماسه ایثار، مقاومت و شهادت‌طلبی آن‌ها از مرز‌های ایران اسلامی فراتر رفته و باعث بیداری اسلامی در جهان شده است و ما بر این عقیده‌ایم که ندای حق و حقانیت در دل تاریکی و ظلم می‌درخشد و نورانیت و معنویت انقلاب اسلامی را در دنیا می‌گستراند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار