استاندار خراسان رضوی:

سیره زندگی آزادگان درس‌آموز است

«نظری» گفت: می‌توان با کنکاش در زندگی آزادگان پیام‌های بسیار روشن و هدایت‌کننده دریافت کرد و با درس‌هایی که از آزادگان می‌گیریم، راه خود را پیدا خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۳۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ - 16August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در همایشی که به‌مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی امروز (سه‌شنبه) در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: می‌توان با کنکاش در زندگی آزادگان پیام‌های بسیار روشن و هدایت‌کننده دریافت کرد و اگر چشم بصیرت داشته باشیم می‌توانیم با درس‌هایی که از آزادگان می‌گیریم راه خود را پیدا کنیم.

وی اسارت را اوج ایثار و تقدیم عزیزترین نعمت زندگی برای خداوند دانست و ادامه داد: گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی فرصت مغتنمی است که به این اسوه‌های استقامت و خانواده آن‌ها و حماسه‌ای که آفریدند به صورت ویژه توجه شود.

نظری با تاکید بر مقابله با هجمه فرهنگی دشمن افزود: باید در جبهه فرهنگی مانند دفاع مقدس در خطوط مختلف به مبارزه پرداخت. فعالیت فرهنگی نیاز به حضور در خطوط مقدم، سنگر کمین و فعالیت در رده نیروی متحرک و یا پشتیبانی دارد در این میان آزادگان نقش ویژه خود را دارند.

در این همایش از ۱۵ آزاده، همسر و فرزندان آزاده خراسان رضوی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار