انتشار کتاب خاطرات گام دیگر نتانیاهو برای بازگشت به قدرت

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی، از قصد خود برای انتشار کتاب خاطرات و زندگی‌نامه‌اش بعد از انتخابات کنست خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷ - 17August 2022

انتشار کتاب خاطرات گام دیگر نتانیاهو برای بازگشت به قدرتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اظهار داشت: نوامبر آینده، زندگی‌نامه خود را در کتابی منتشر خواهد کرد؛ گامی که بعد از انتخابات پارلمانی، ممکن است او را دوباره به قدرت برساند.

نتانیاهو در بیانیه‌ای مدعی شد: «داستان زندگی من با غم، شادی، ناامیدی، موفقیت‌ها، درس‌هایی که آموختم و افرادی که دوست‌شان داشتم در هم تنیده شده است. داستان شخصی من شامل داستان ظهور مردم ما است؛ ما ثابت کردیم که با ایمان و اراده می‌توانیم بر هر مانعی غلبه کنیم».

نخست‌وزیر سابق تل‌آویو افزود: «من برای به اشتراک گذاشتن داستان زندگی‌ام با شما هیجان‌زده هستم؛ به این امید که قله‌ها، رنج‌ها و چشم‌انداز‌هایی که در این راه جمع‌آوری کرده‌ام، الهام‌بخش همه کسانی باشد که به دنبال زندگی معنادار هستند».

نتانیاهو این کتاب را در یک دوره ۹ ماه، پس از شکست در انتخابات ۲۰۲۱ که به رهبری اپوزیسیون تبدیل شده بود آغاز کرده و نوشتن آن را به اتمام رسانده است.

این کتاب به دو زبان انگلیسی و عبری به طور همزمان منتشر و در ۲۲ نوامبر در دسترس خواهد بود؛ ناشر آمریکایی انتشارات سایمون اند شوستر نسخه انگلیسی این کتاب و «Chibolet Library» نسخه عبری را منتشر خواهند کرد.

نتانیاهو، رهبر حزب لیکود ۱۲ سال را به عنوان نخست‌وزیر در رژیم صهیونیستی سپری کرده بود که این مدت، طولانی‌ترین دوره حضور یک فرد در این جایگاه در تاریخ تل‌آویو محسوب می‌شود. رهبر اپوزیسیون در صورت کسب تعداد کافی کرسی توسط جناح راست در انتخابات بعدی این فرصت را خواهد داشت که به این سِمَت بازگردد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها