نتانیاهو: لاپید رژیم صهیونیستی را به بحران کشانده است

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی و رئیس اپوزیسیون این رژیم از دولت «یائیر لاپید» انتقاد و گفت: دولت کنونی، رژیم صهیونیستی را وارد بحران اقتصادی کرده است.
کد خبر: ۵۴۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ - 23August 2022

نتانیاهو: لاپید رژیم صهیونیستی را به بحران کشانده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه خبری المیادین، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی و رهبر اپوزیسیون این رژیم اظهار داشت: دولت «یائیر لاپید» اسرائیل را وارد یک بحران اقتصادی کرده است که از چند سال پیش شاهد آن نبوده‌ایم. قیمت تولیدات اصلی و قیمت آپارتمان‌ها بالا رفته است. آن‌ها هیچگونه طرحی برای انجام دادن ندارند. در گذشته می‌دانستیم که چگونه اسرائیل را از بحران‌های اقتصادی خارج کنیم این بار نیز همین کار را خواهیم کرد.

نتانیاهو افزود: بعد از ۷۱ روز یک دولت باثبات را تشکیل می‌دهیم که هزینه زندگی را کاهش داده و فروپاشی اقتصادی را متوقف کند.

قرار است انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) ماه نوامبر برگزار شود. سال میلادی گذشته لاپید و نفتالی بنت توانستند دولتی با مشارکت احزاب مختلف تشکیل داده و دولت نتانیاهو را سرنگون کنند. اخیرا اختلافات در ائتلاف دولتی بالا گرفت و ماه میلادی گذشته تصمیم انحلال کنست و دولت و برگزاری انتخابات جدید گرفته شد.

نتانیاهو به رغم اینکه در پرونده‌های فساد متهم است به دنبال بازپس‌گیری پست نخست وزیری است. نتانیاهو به تلاش برای تصدی پست نخست وزیری جهت مواجه نشدن با زندان متهم شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار