مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام:

راهبرد نظام سلطه شکستن مقاومت مردم ایران است

حجت‌الاسلام «غلامی» گفت: امروز شکست ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی برای دشمن کابوس شده است و به دنبال آن است تا مقاومت آن‌ها را بشکند؛ بر همین اساس در این راه باید صبر و استقامت داشته باشیم و با بصیرت در مسیر ولایت گام برداریم.
کد خبر: ۵۴۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ - 17August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور سرهنگ «ابراهیم بیدل» فرمانده سپاه ناحیه تربت جام، سرهنگ «مهدی سعیدیان» فرمانده تیپ تربت جام، حجت‌الاسلام «مهدی غلامی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت جام، مسئولان محلی، پیشکسوتان جهاد و مقاومت و جمعی از آزادگان امروز در هیئت رزمندگان تربت جام برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامی در این مراسم اظهار داشت: جمهوری اسلامی رشحه‌ای از قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و در سایه نهضت حسینی و به برکت ولایت فقیه و هوشمندی مردم، عزت و اقتدار ایران اسلامی حاصل شد.

وی بابیان اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی است که به فضل الهی این مهم محقق شده است، افزود: اگر امروز شاهد صف‌آرایی نظام سلطه هستیم دلیل آن کینه‌ای است که از نقش حکومت اسلامی در دوران پیامبر و ائمه معصومین (س) در دل دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت جام تأکید کرد: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از 40 سال در مقابل توطئه‌های مختلف دشمن ایستادگی نموده و عزت و اقتدار خود را حفظ کرده به‌واسطه ازخودگذشتگی شهدا، ایثار و فداکاری آزادگان سرفراز، ایثارگران و مردم است.

غلامی مسیر اصلی نظام جمهوری اسلامی را رهبری دانست و ادامه داد: راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم شده و لذا آحاد جامعه باید تلاش کنند تا بتوانیم به این اهداف و راهبردها دست پیدا کنیم.

وی گفت: امروز شکست ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی برای دشمن کابوس شده است و به دنبال آن است تا مقاومت آن‌ها را بشکند؛ بر همین اساس در این راه باید صبر و استقامت داشته باشیم و با بصیرت در مسیر ولایت گام برداریم.

در پایان این همایش از تعدادی از آزادگان، همسر و فرزندان آن‌ها و خانواده شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار