معاون اشتغال کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

ایجاد ۵۵ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در چهارماهه سال جاری

فیروزآبادی از ایجاد ۵۵ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف در چهارماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۷ - 18August 2022

ایجاد ۵۵ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در چهارماهه سال جاریمرتضی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به برنامه این نهاد برای ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری اظهار داشت: در چهارماهه نخست امسال ۵۵ هزار شغل برای مددجویان و خانواده‌های نیازمند ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت دو هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی شبکه بانکی به طرح‌های اشتغال مددجویان اختصاص یافته است، افزود: بانک‌های عامل در نیمه خرداد اعتبارات مربوط به اشتغال کمیته امداد را به استان‌ها ابلاغ کردند که امیدواریم تخصیص این تسهیلات با سرعت بیشتری انجام شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با تشریح جامعه هدف برنامه اشتغال این نهاد، گفت: ۵۰ درصد مشاغل برای مددجویان و فرزندان آن‌ها و ۵۰ درصد برای نیازمندان و بیکاران خارج از حمایت امداد پیش‌بینی شده است.

فیروزآبادی بر توسعه آموزش‌های مهارتی برای متقاضیان طرح‌های اشتغال تاکید کرد و گفت: امسال ۵۰ هزار نفر از آموزش‌های مهارتی برای کسب و کار برخوردار می‌شوند.

وی توجه به بازار فروش محصولات مددجویان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستا کمیته امداد از طریق برگزاری نمایشگاه‌های عرضه محصولات و خرید تضمینی، از تولیدات مددجویان حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار