مسئول بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی خبر داد؛

اجرای ۹۲۰ پروژه عمرانی زودبازده و عام‌المنفعه توسط گروه‌های جهادی در خراسان جنوبی

«هنری» گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۹۲۰ پروژه عمرانی کوچک، زودبازده و عام‌المنفعه توسط گروه‌های جهادی در استان خراسان جنوبی اجرایی شده است.
کد خبر: ۵۴۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۴ - 21August 2022

بیش از ۱۰۰۰ جهادگر مهمان مناطق محروم خراسان جنوبی شدند«مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با گروه‌های جهادی بومی و مهمان از دانشگاه‌های تهران انجام شده است، در ایام تابستان شاهد فعالیت بیش از ۶۰۰ گروه جهادی با ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر در استان خراسان جنوبی خواهیم بود.

مسئول بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی با اشاره به حضور و فعالیت ۴۳۰ گروه جهادی در زمینه‌های مختلف در سطح استان خراسان جنوبی، بیان داشت: از ابتدای امسال ۱۳ گروه جهادی مهمان در قالب یک هزار و ۵۰ نفر جهادگر از دانشگاه تهران، در مناطق محروم استان خراسان جنوبی حضور داشته و مشغول به خدمت بوده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی به برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در این استان اشاره و مطرح کرد: ۱۳ شهریور امسال اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان «فردوس» برگزار می‌شود که در این راستا از هفته آینده ۵۰ تیم تخصصی پزشکی، دامپرشکی و اصناف به مناطق محروم استان خراسان جنوبی اعزام خواهند شد.

«هنری» با بیان اینکه این تیم‌های تخصصی بالغ بر ۴ میلیارد تومان برای تأمین دارو و تجهیزات وارد استان خراسان جنوبی خواهند کرد، افزود: همچنین به مناسبت اجلاسیه ملی جهادگران، ۶۰۰ نفر از نخبگان جهادی کشور از ۱۱ تا ۱۳ شهریور در استان حضور می‌یابند و خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مسئول بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی از ثبت ۵۷۰ گروه جهادی جغرافیامحور خراسان جنوبی در سامانه ملی اطلس جهادی خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی از سال ۱۳۹۹، ایجاد گروه‌های جهادی تخصصی و تقویت و توسعه فرهنگ جهادی بین مردم بوده که در همین راستا این موضوع در خراسان جنوبی نیز دنبال شده است.

«هنری» با اعلام اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون ۹۲۰ پروژه عمرانی کوچک، زودبازده و عام‌المنفعه توسط گروه‌های جهادی در استان خراسان جنوبی اجرایی شده است، بیان داشت: تاکنون در استان خراسان جنوبی ۴۷۴ صندوق قرض‌الحسنه ایجاد شده است که بالغ بر ۳۲ هزار نفر عضو این صندوق‌ها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها