استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت توجه به جریان‌های نفوذ در کشور/ آمریکا در حال فروپاشی است

«قناعت» خطاب به آزادگان، گفت: همان‌طور که در دوران اسارت جریان نفوذ اذیت‌کننده بود، جریان نفوذ اکنون هم در کشور وجود دارد که باید حواسمان جمع باشد.
کد خبر: ۵۴۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ - 18August 2022

ضرورت توجه به جریان‌های نفوذ در کشور/ آمریکا در حال فروپاشی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی، امروز (پنج‌شنبه) در مراسم تکریم و تجلیل از آزادگان استان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص آزادگان، اظهار داشت: ایشان در دیدار با آزادگان فرمودند: «دوران اسارت کوتاه شده قرن‌هایی است که انسان‌های با استعداد را به الماس‌های درخشان تبدیل می‌کند».

استاندار خراسان جنوبی خطاب به آزادگان بیان داشت: لحظه لحظه عمر شما بزرگواران در دیوان الهی محفوظ است، ممکن است مدیران نبینند و کم‌لطفی کنند؛ اما لحظه‌های عمر شما ثبت می‌شود.

قناعت بر لزوم حفظ آزادگان به‌عنوان سرمایه‌های درخشان تأکید و مطرح کرد: لحظه‌های تلخ و سنگین و فشار ممکن است فراموش شود؛ اما خداوند این زحمات را فراموش نمی‌کند؛ لذا ما باید حواسمان باشد که این زحمات را حفظ کنیم.

وی با اشاره به جریان نفوذ در کشور، تصریح کرد: همان‌طور که در دوران اسارت جریان نفوذ اذیت‌کننده بود، جریان نفوذ اکنون هم در کشور و حتی در صف اول مسئولان کشور وجود دارد که باید حواسمان جمع باشد.

قناعت با اشاره به اینکه افرادی که برخلاف مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی حرف می‌زنند و مواضع‌شان با بی.بی.سی، سی.ان.ان و... نزدیک است، در این جریان قرار دارند، افزود: باید به جریان نفوذ توجه کنیم؛ وگرنه ضربه در داخل اثرگذارتر از خارج خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی با اعلام اینکه برخی افراد به‌دنبال هویت‌زدایی از انقلاب اسلامی هستند، گفت: وظیفه همگان است که مراسم گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و آزادگان را برگزار کنیم.

قناعت با تأکید بر اینکه کشور به بن‌بست نرسیده است؛ بلکه برخی از خواص و سلیبریتی‌ها به بن‌بست رسیده‌اند، توضیح داد: تقابل استکبار جهانی با جمهوری اسلامی به نقطه آخر می‌رسد و برخی افراد مانده‌اند که باید در کدام جبهه باشند.

وی خاطرنشان کرد: با فضای مطلوبی که در سه قوه با وجود نیرو‌های ارزشی و ولایتمدار وجود دارد، در چند سال آینده شاهد موفقیت‌های چشمگیری خواهیم بود؛ لذا امروز باید برای نظام مقدس جمهوری اسلامی امید به آینده روشن داشت.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکا در حال فروپاشی است، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های فراوان داخلی و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در حوزه علمی، نظامی و... امنیت پایدار را برای کشور رقم زده است و نیز مردم به تأسی از آزادگان باید در مقابل سختی‌ها و مشکلات مقاوم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار