رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان:

خاطرات دوران اسارت آزادگان ثبت شود

«حسین‌پناهی» گفت: تمامی مسئولین موظف به تکریم و تمجید از ایثارگران بویژه آزادگان هستند و برای انتقال فرهنگ اسارت و صبر آزادگان باید خاطرات و وقایع اسارت را ثبت شود.
کد خبر: ۵۴۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸ - 18August 2022

خاطرات دوران اسارت آزادگان ثبت شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، بمناسبت ۲۶ مرداد؛ سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مراسم گرامیداشت و تجلیل از آزادگان قهرمان دهگلان در سالن اداره ارشاد اسلامی این شهرستان با حضور مسئول شهرستانی برگزار شد.

«سیدمهدی حسین‌پناهی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت این ایام به رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و صبر و تحمل آزادگان در دوران اسارت اشاره کرد و اظهار داشت: ملت بزرگ ایران هیچ گاه ۲۶ مردادماه سال ۱۳۶۹ سالروز غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی و مصیبت و مشقت این عزیزان را در دوران اسارت را فراموش نخواهد کرد.

وی پیگیری و حل مشکلات آزادگان را وظیفه شرعی و قانونی مسئولان دانست و گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خودشان را مدیون شما خانواده‌های معظم شهدا و آزادگان می‌دانند و برای خدمت به شما عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

حسین پناهی یادآور شد: تمامی مسئولین موظف به تکریم و تمجید از ایثارگران بویژه آزادگان هستند و برای انتقال فرهنگ اسارت و صبر آزادگان باید خاطرات و وقایع اسارت را ثبت شود.

ماموستا ملا «عبدالسلام محمدی» امام جمعه دهگلان نیز در این مراسم ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: این روز یادآور کبوتران سبکبالی است که پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت دوری از وطن به آغوش گرم میهن اسلامی بازگشتند و همه مدیون مجاهدت این عزیزان هستیم.

در پایان با همکاری ادارات سطح شهرستان از ۳۲ آزادگان دهگلانی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار