استاندار کردستان:

مقاومت و استقامت آزادگان از نکات برجسته دفاع مقدس است

«زارعی‌کوشا» گفت: دفاع مقدس برگ زرینی و مقطع افتخارآفرین در تاریخ است و مقاومت، استقامت و صبر آزادگان زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها و آزار‌ها از نکات برجسته در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۴۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸ - 18August 2022

مقاومت و استقامت آزادگان از نکات برجسته دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در یادواره شهید وحدت، سردار شهید «محمود امان‌اللهی» که با حضور مسئولان عالی رتبه استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهید پرور در بیجار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شهرستان بیجار را خطه رشادت و جوانمردی و سرزمین شهدای نامدار عنوان کرد و اظهار داشت: شخصیت سردار شهید محمود امان‌اللهی در دوران دفاع مقدس برای ما درس بسیار بزرگی است و این شهید والامقام در عمر کوتاه خود خدمات بسیار بزرگ و ارزنده‌ای به جای گذاشت.

وی افزود: شهید امان‌اللهی برای تحقق اهداف انقلاب و دفاع از اسلام سال‌ها در جبهه‌های مختلف تلاش کرد و امروز ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برای اینکه روزی همکار شهید امان‌اللهی بودند، افتخار می‌کنند.

زارعی‌کوشا ادامه داد: شهید امان‌اللهی یک شخصیت و بسیجی بزرگ بود که شهادت و اهدای عضو او به چند نفر دیگر زندگی بخشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز ورود آزادگان اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس برگ زرینی و مقطع افتخارآفرین در تاریخ است و مقاومت، استقامت و صبر آزادگان زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها و آزار‌ها از نکات برجسته در دوران دفاع مقدس است.

وی خاطر نشان کرد: شهید امان‌اللهی به واسطه ارادت خاصی که به اهل بیت داشت در زندان‌های دوران اسارت مراسم مداحی را برگزار می‌کرد و و در این باره هیچ هراسی از دشمن بعثی نداشت.

استاندار کردستان تاکید کرد: ما نسبت به آزادگان دین بزرگی بر گردن داریم اما هنوز گوشه‌ای از رشادت‌های آنها به کتابت در نیامده و باید در این زمینه اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه بزرگداشت شهدا کمتر از شهادت نیست اشاره کرد و گفت: شهدا برای امنیت و آرامش امروز کشور از همه چیز خود گذشتند و اگر در این باره غفلت کنیم دشمن با توطئه جای شهدا را عوض کرده آنها را در جایگاه متهم قرار خواهند داد بنابراین برگزاری چنین یادواره‌هایی امری بسیار مهم و ضروری است.

زارعی‌کوشا به صحبت‌های اخیر یکی از سران فتنه راجع به شهدای حرم اشاره کرد و آن را بی‌حیایی دانست و یادآور شد: اگر مجاهدان و مدافعان حرم دو هزار کیلومتر آن طرف‌تر خاکریز جنگ با دشمن و داعش تشکیل نمی‌دادند، امروز شاهد امنیت پایدار نبودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار