فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان:

شهید «امان‌اللهی» عامل وحدت است

امیر «رحمت‌پور» گفت: امروز کشور و جامعه ما به وحدت نیاز دارد و وجود شهید عزیزی مانند شهید «امان‌اللهی» در این میان عامل وحدت است و برگزاری یادواره‌ها و بزرگداشت شهدا باعث معرفی قرمانان واقعی به مردم خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 01June 2022

شهید امان‌اللهی عامل وحدت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، امیر «حمیدرضا رحمت‌پور» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان، امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید وحدت و شاخص،ژ «محمود امان‌اللهی» که در سالن «شهید سلیمانی» سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و در طول هشت سال دفاع مقدس، افراد بزرگی خدمات زیادی را برای دفاع از کشور و اسلام انجام دادند که بعضی از آن‌ها شناخته شده و برخی دیگر ناشناخته مانده است.

وی افزود: پیروزی امروز نتیجه فداکاری‌های افرادی مانند شهید محمود امان‌الهی است که با نثار جان خود، امنیت و آسایش را برای ما فراهم کردند.

امیر رحمت‌پور ادامه داد: همه ما در نیرو‌های مسلح و دولتمردان به وجود شهید امان‌اللهی افتخار و احساس غرور می‌کنیم و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «بزرگداشت مقام شهدا کمتر از شهادت نیست»، همیشه فرموده ایشان سرمشق کار ما قرار دارد.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید امان‌الله، گفت: شهید امان‌اللهی شجاع، نترس و فروتن بود و هیچ‌گاه به دنبال مقام دنیوی نبود و امروز خداوند به ما این توفیق را داده است که برای برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید والامقام برنامه‌ریزی کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان با بیان اینکه ایران سکان‌دار امنیت در منطقه است، گفت: دشمنان و استعمارگران نمی‌توانند این امنیت و وحدت کشور را ببینند؛ بنابراین دست به دست هم دادند تا از هر طریقی میان ما تفرقه ایجاد کنند.

امیر رحمت‌پور یادآور شد: امروز کشور و جامعه ما به وحدت نیاز دارد و وجود شهید عزیزی مانند شهید امان‌اللهی در این میان عامل وحدت است و برگزاری یادواره‌ها و بزرگداشت شهدا باعث معرفی قرمانان واقعی به مردم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها