مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

«شهدا» طلایه‌داران عزت، استقلال و اقتدار کشور هستند

سردار «مالکی» در پیامی به مناسبت‌ روز بزرگداشت شهدا، با تأکید بر اینکه شهدا طلایه‌داران عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی هستند، اعلام کرد: شهدا با تأسی از سرو سالار شهیدان راه شیرین شهادت را انتخاب و با خون خود عزت، آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.
کد خبر: ۵۱۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ - 13March 2022

«شهدا» طلایه‌داران عزت، استقلال و اقتدار کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با صدور پیامی، ۲۲ اسفند مصادف با روز بزرگداشت شهدا را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدا، طلایه‌داران عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی هستند و آرامش و امنیت اکنونی را مدیون شهیدانی هستیم که با تأسی از سرو سالار شهیدان امام حسین (ع) راه شیرین شهادت را انتخاب و با خون خود عزت، آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

یاد و نام شهیدان دل‌داده در راه مبارزه با ظلم و کفر، همیشه جاویدان بوده و خاطره ایثارگری‌ها و رشادت‌های این سبکبالان آسمانی هیچ‌گاه از ذهن آزادگان و آزادی‌خواهان جهان پاک نخواهد شد.

تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نشان از حساسیت انقلاب اسلامی به بزرگداشت و تکریم و تعظیم شهدای گران‌قدر و خانواده‌های معظم‌شان دارد و این نهاد مقدس و مولود انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها، با زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، فضیلتی برابر با شهادت را نصیب خود می‌کند.

اینجانب فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) را به محضر مقام عظمای ولایت و تمام مردم شریف ایران اسلامی بالأخص خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم مدد و عنایت ویژه شهدا، در انجام وظیفه همه خادمان در این نهاد آرمانی و انقلابی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار