جانشین رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش خبر داد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید امان‌اللهی در «بیجار» و «تهران»

سرهنگ «سهیلی» با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید «محمود امان‌اللهی»، گفت: به همین مناسبت ۲۳ خرداد مراسمی در «بیجار» برگزار می‌شود و در ۲۵ خرداد نیز مراسمی در تهران به میزبانی ارتش برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ - 01June 2022

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید امان‌اللهی در «بیجار» و «تهران»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «حمیدرضا سهیلی» جانشین رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید وحدت و شاخص «محمود امان‌اللهی» که در سالن «شهید سلیمانی» سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار داشت: انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از برگزاری بزرگداشت شهدا، ایجاد موج‌آفرینی در جامعه است و با برگزاری این مراسم‌ها انسجام و وحدت ما بیشتر شده و امید، هویت و صفات اخلاقی مناسب برای نسل آینده تقویت می‌شود و علاوه بر آن جامعه برای پیروزی‌های بعدی آماده خواهد شد.

وی با بیان این‌که ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت رسالت است و ما باید نسل بعدی را نسبت به آن قوی‌تر کنیم، به برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت شهید امان‌اللهی اشاره کرد و گفت: برگزاری گروهی و مردم‌نهاد این مراسم، ارزش آن را بیشتر خواهد کرد.

سهیلی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، ابتدا مراسمی در ۲۳ خرداد در شهرستان «بیجار» توسط سپاه و با حمایت همه‌جانبه استان برگزار خواهد شد و سخنران اصلی نیز مقامی از ارتش خواهد بود و در ۲۵ همین ماه نیز مراسم اصلی بزرگداشت شهید امان‌اللهی در تهران به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود و سخنران اصلی آن از سپاه پاسداران خواهد بود که این کار گروهی نشان‌دهنده انسجام و وحدت بین نیرو‌های مسلح و همان شجره طیبه انقلاب اسلامی است.

جانشین رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: در راستای برگزاری هرچه بهتر این بزرگداشت، کمیته فرهنگی جهت تولید محتوا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کمیته امنیتی جهت ایجاد آرامش و امنیت در طول برگزاری مراسم ایجاد می‌شود.

سهیلی به تشکیل نهضت خاطره‌گویی اشاره کرد و یادآور شد: باید فضای مناسبی برای تشکیل نهضت خاطره‌گویی فراهم شده تا خاطرات انقلاب و دوران دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو و مکتوب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار