معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

وجود بیش از ۵ هزار شهید، افتخار خطه کردستان است

سرهنگ «شعبانی» گفت: ما به وجود پنج هزار و ۴۰۰ شهید والامقام و مظلوم و دلاور خطه کردستان و خانواده‌های آن‌ها افتخار می‌کنیم.
کد خبر: ۵۲۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ - 01June 2022

شهدا خطه کردستان افتخار ما هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «سعید شعبانی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید وحدت و شاخص «محمود امان‌اللهی» که در سالن «شهید سلیمانی» سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار داشت: ما به وجود پنج هزار و ۴۰۰ شهید والامقام و مظلوم و دلاور خطه کردستان و خانواده‌های آن‌ها افتخار می‌کنیم.

وی به خصوصیات اخلاقی شهید امان‌اللهی اشاره کرد و افزود: از شهید امان‌اللهی و خصوصیات اخلاقی و شخصیتی ایشان نه تنها در شهرستان بیجار و استان کردستان بلکه در جای جای کشور به نیکی یاد می‌شود.

شعبانی به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید امان‌اللهی اشاره کرد و افزود: این جلسه مقدمه‌ای برگزاری هرچه بهتر مراسم بزرگداشت شهید محمود امان‌اللهی، از شهدای شاخص استان کردستان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که هفته آینده در شهرستان «بیجار» برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: استفاده از هنرمندان و شاعران در برگزاری این بزرگداشت و همچنین حضور اصحاب رسانه برای بازتاب آن، توجه به فضاسازی شهری و مجازی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم در نظر گرفته شود.

«شهادت» مزد خدمت صادقانه و روحیه معنوی شهید امان‌اللهی بود

فرزند شهید امان‌اللهی نیز در این نشست اظهار داشت: پدرم با اینکه در آستانه ۴۰ سالگی به شهادت رسید؛ اما وقتی زندگی او را مرور می‌کنم، می‌بینم که از لحظه لحظه عمرش برای پرورش روح خود به خوبی استفاده کرد. او یک سرباز به تمام معنا برای خداوند و ولایت بود. شهید امان‌اللهی هیچ‌وقت از ذکر و دعا و توسل غافل نبود و مزد سال‌ها خدمت صادقانه و آن روحیه معنوی وانقلابی، شهادت بود.

وی افزود: پدرم، هم فرزند شهید و هم خودش جانباز و آزاده بود و در نهایت نیز به فیض شهادت رسید. او در مقاطع مختلف وصیت‌نامه نوشته و جمعا ۹ وصیت‌نامه از او به یادگار باقی مانده است و بر اساس وصیتی که کرده بود، ما بعد از شهادتش بخشی از اعضاء بدنش را اهداء کردیم.

فرزند شهید امان‌اللهی تصریح کرد: پدرم هیچ‌وقت از خودش و شجاعتش برای ما تعریف نمی‌کرد؛ اما من در خاطرات افراد زیادی راجع به شجاعت و جوانمردی پدرم شنیده‌ام و به آن افتخار می‌کنم و بالاترین افتخارم این است که فرزند چنین شخصیت بزرگی هستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار