تنش سیاسی بین مصر و رژیم صهیونیستی پس از حمله به غزه

روزنامه صهیونیست از بروز تنش سیاسی بین مصر و اسرائیل درپی تجاوز اخیر به نوار غزه و تحولات کرانه باختری خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ - 20August 2022

تنش سیاسی بین مصر و اسرائیل در پی تجاوزات به غزه و کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، یک رسانه صهیونیست از تنش سیاسی بین مصر و رژیم صهیونیستی درپی تحولات اخیر در نوار غزه و کرانه باختری خبر داد.

روزنامه هاآرتص اعلام کرد که تحولات اخیر و تجاوز نظامی به نوار غزه و اقدامات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری موجب ایجاد تنش سیاسی در روابط مصر و اسرائیل شده است.

این در حالی است که روزنامه لبنانی الاخبار اخیراً در گزارشی اعلام کرد که گفت‌وگوها بین جهاد اسلامی و مصر در رابطه با توافق آرام‌سازی اوضاع در غزه به بن‌بست رسیده است.

این روزنامه اشاره کرد که به بن‌بست رسیدن گفتگوها بین جهاد اسلامی و قاهره در پی شانه خالی کردن رژیم صهیونیستی از اجرای بندهای این توافق انجام گرفته است.

آزادی بسام السعدی از رهبران اسیر جهاد اسلامی و اسیر خلیل عواوده از جمله بندهای توافق آرام‌سازی اوضاع در غزه در پی درگیری‌های سه روزه اخیر بین مقاومت و رژیم صهیونیستی بود اما این رژیم تا این لحظه زیر تعهدات خود زده و حاضر به آزادی این دو اسیر فلسطینی نشده است.

پیش از برقراری آتش‌بس رژیم صهیونیستی وعده داده بود در صورت توقف حملات موشکی از سوی جنبش جهاد اسلامی، بسام السعدی و خلیل عواوده از اسرای فلسطینی را آزاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار